Friday, November 26, 2010

Pergi Membawa Diri

(Mamai)
Semalam hari Khamis..
Hari ni hari Jumaat..
Esok hari.. Ha??? SABTU??? Oh cepatnye masa berlalu..
 
Dan esok aku akan meninggalkan dunia Blog, Facebook, Myspace, Twitter, Tagged *cheh cheh! mcm ada plak semua semua tuh aahaha :D ..Dan!! rumah ku syurgaku selama 6 hari 5 malam! :'( Okaylaaah, btol btol nih, yang nih serious plak. Boleh baca dalam keadaan serious atau lenggang lenggok, boleh? :D Hmm aku bersama 7 orang yang lain(tak perlulah sebut namanya kaaan) daripada Sekolah Menengah Kebangsaan Desa Tun Hussein Onn akan pergi ke Kem PLKN Princess Heliza, Sepang pada esok hari 27 November 2010 sampai 2 Disember 2010. *Heliza atau Haliza tak pasti laaah! Alah yang tempat Diana Danielle, Aliff Satar pergi hari tuh.. Hahaha So aku rasa motif aku bagithu korang ialah, aku tak update blog lah ye selama 7 hari. Sehari tu aku rehat jap. Yelaa, takkan balik rumah teros nk update blog cite pasal aku g kem nih. Kalau xcited pun agk2lah yee. Hehehe. Jadi!!! jadi tak usahlah rajin2 melawat blog aku selama beberapa hari ni sehingga 2 Dis 2010 nih kerana merasakn ia sgt mebuang masa! Lebih baek u olls melawat blog inih http://zhartex18.blogspot.com atau http://zhartex08.blogspot.com. Pasti kalian terpegun hehehe ayaaaat. Okay lah cuti sangaaaat membosankan kerana! sepanjang cuti boleh di katakan 70% aku menonton channel 611, mandi makan dan termenung memikirkan masa hadapan! Dengan dalam keadaan yang mcm nih, aku pun pergi lah membawa diri eheheeheheehaaatuuuihsss :P ,

 Memang entry for todaaay veru very shoooort okaaaahhh tp berisi tak? Ada ilmu tak?Hehehe :D
Happy Holidayssssss u ollsssSSsss!!
zaaaaaSsSsS!!!


ehh, jap jap! ada tambahan sikit laaa, Happy Birthday to Syad Shahriff hmm you're a good friends..May oll your dreams come true and may God surrounded u with wisdom and happiness. Btw Good Luck for your SPM! :)
Birthday die esok taw,nak wish esok,aku takde kat umah lerr :P ( 27 November 1993)