Tuesday, November 23, 2010

Welcome to my blog ahahahaa :D

Hai selamat pagi semua :)
Sedap kan first title for my entry aku? huhuh, oh btw, aku baru je buat blog ni. ntah tetibe kenapa hati aku yg keras ni nk buat blog sblum ni tk nak pulak, bnyk alasan la konon ckp malas lah,tak reti nk bercerita lah bla bla blaaa... yelaaa maybe aku tgk kakak aku hari hari dok ngadap notebook,laptop segala bagaaai (before spm) berblogging je -,-' aku pun nk jugaaaaak. kan kan kan? hehehe :P haaa.. dolu2 time aku tgh tenseeen jawab paper PMR ko sdap2 blogging, skrg ko sdp2 jwb paper SPM aku plak blogging yee hahaha :D , so kepada sesiapa yg baru juga melawat blog aku ni yg aku baru buat ni, terima kasih aku sememmangnye terharu :D okay okay dah dah.. bukan ini yg aku nk bercerita sebenarnya..yang ni mengarot je,hahaha..okay hari ni 23 November 2010 en? ehem ehem eheeemmmmmm, hok hokkk.terbatok pulookkk :P haha okay hari ini ialah hari jadi bekas cikgu di sekolah aku, iaitu Ahmad Hasif atau lebih dikenali sbgai Cikgu Hasif atau name dlm fb die Hasif Asniz hahaha :D aku tak jeles pun,emm ingt jugak aku kan tarikh birthday die? bgos tahniah! btw, take good care of yourself and goodluck in future endavours yah! oh anyway, akhir bulan 12 ni result PMR kluar omggggggggg!!!! Memang Gilaaaa la kan. tak sabar2 habis hahaha,yeke tak sabar? rilex2. okay kepada semua yg menduduki peperiksaan PMR pada tahun ni especially my best friends yang bnyk mnyokong aku dr depan dan blakang ahha :D Nur Ain Anis, Nuratiqah, Nur Farrah FarhannahNur Afeqah Amira, Mu'ammar, Azzam Iskandar (ehem), Amir Aizat(hekhek), Azwan Zakariah(hokhok) hahaha, my classmates 3 Cekal, 3 Amanah dan 3 Bakti ramai lagi, kalau nk sebut nama sorg2 mmg tak lerrr -,-' huhuhu, so aku sebut yg speciooool je erk hakhak :D .. dan tak lupa jugak kepada cousin2 aku yg aku sayangi yg duduk di perantauan nun jaoh di sana semoga kejayaan anda mengiringi pada 28 December 2010 (aku rasa2 je tarikh ni, tk conform so korang jgn menggelabah g sebar satu dunia tarikh ni hhahaha). amin :)


haa..ni time aku dan anda sekalian(5oktober2010), see kiteorg punyalaa gigh menjawab soalan aaahah :D


kahkahkah, yang ni pelajar2 SPM pulak daaah, todaay paper BM  23 November 2010. tgk tu ade jgak yg pndang kiri kanan. adooi pelbagai kerenah lah mereka2 ni :P


 Anyway, goodluck kepada semua calon2 SPM 2010 espicially kakak aku lah kaan kan kan. harap die boleh menjawab dgn baik :)
Lastly kepada sesiapa yg tenseeen. yg nk tips2 terbaeeeek pabila mnghadapi peperiksaan. Pergilah melawat Abang Benjoy punye blog hekhek :P
http://aizulmarcello.blogspot.com
okay laaah, sampai sini saje kata kata hikmat dari aku,maaf ye hari ni borin' siket coz tak de picture2 or tip2 yg terbaeeek dr aku kan? ahhhahaha, esok lusa ada lah tu, boleh? hehehe okay sambung lg, daaaaaa :P