Sunday, December 5, 2010

"Ainaa, you single or double?"

Single?
 or
Couple??
Yang mana korang rasa? *keningkening


Ehem eheem, cheh cheh cepat je korang bukak entri ni erh, huuhu. Hmm actually ramai yang tanya aku nih single or double? Ahha, maybe dorang semua confuse kot sbb aku tak tunjuk pun status aku sebenar sama ada single atau pun sudah berpunya. Okaylah, kalian2 semua, sebenarnya yang betol nye buat masa skrg nih aku single dan tak brapa nak laku lah kaan. heheehe. Sejujurnya aku nih memilih dan agak jual mahal. Sape yg dapat tuh bertuah lah ye :P haaa..haaa.. dah mula lah tuh mulut buka nk kutok2 nk mengata2 kat aku, heeheh,alaa,korang pun sama je mcm aku mesti korang pun memilih kan? Nak yang elok dari segi hati, yang cantik ,handsome yang sesuwwaaaaiii ng korang. kan kan kan? emm mcm tu lah aku. Mungkin sekarang bukan masa aku. Sekarang masa korang ,masa korang berfoya2 ng bf/gf korang. Ehehekehek poyosss sajaah!! Sekarang nhi aku tengah kenal ng sorang boy nih. Tengah nak kenal hati budi masing2. Tapi die tak tahu pun aku suka kat die. Hehehe, tertanya2 lah korang yang tengah bersms ng aku. Ehem kepada boy2 yang tengah bersms ng aku buat masa sekarang , sms i and you.. awak dan saya... dear.. sayang bla bla bla.. HMM! jangan lah perasan terlebeey lebeeyy dan suka telebey lebeey jgn mengharap sgt sgt lah plak, hehehhe sebab aku suka salah sorang daripada korang je. Nanti kecewa. Betol tak? Sobs sobsss~ Aku tahu kerana aku pernah mengalaminya :( Okaylah kita dah tukar topik. Err sekarang ade yang tanya, kenapa Ainaa ko tak nak tunjuk kan status ko kat orang? Hmm bukan sebab ape, dulu .. aku belom bersedia nak bercintan cintun dengan sesiapa. Malah dengan orang setampan Aaron Aziz. Hehehe. Kalau aku tunjuk aku "single" alaaah nnti ramai lah pulak peminat, segala bagaaai. Kalau aku letak "in a relationship" hmm, semua jejaka2 tampan mcm alaaah, Ainaa dah berpunya melepas lah aku. Hahaha, so aku cari jalan, tak payah lah letak pape. Aku tak bersedia lah sebab aku tak reti dan janggal dan kekok nak bercinta *ape aku merepek di tengah malam yang sunyi nih -,-', hampir setahun jugak aku hidup tanpa teman istimewa(boyfriend lah). Lepas je aku break dengan mamat tuh, aku mcm malas nak couple.. Semua yang aku jumpa perangai mcm ape -,-' Aku mmg suka haaha :D Baru2 nih, ade lah mamat nih die nak couple ng aku? Hahahahappprak, Oh no sorry lah aku tak boleh terima kerana terlalu awal aku mengenalimu. Dan baru jugak kamu mengenali ku.  Baru je kenal dekat 6 hari ke 7 hari dah nak couple. Apa daaaa, gile ke? Huhuhu~ Ataupun takot terlepas? Heee, Yada yada yadaaa.. Esok aku ke Kelantan ,Kelantan im coming okay~