Tuesday, December 21, 2010

Aku pun tak tahu ape benda yang aku nak cerita.

Kalau bukak buku teks Sejarah setiap bab mesti ada cerita Mukadimah, Sekarang aku tengah curi masa untuk mengemaskini laman blog kuh yang aku rasa dah agak lama rasa macam dah 3 bulan aku tak update blog aku sampaikan ada pembaca setiaku bersuara begini, tak update ke.Masih ada lagikah yang sudi membaca blog ku ini? Huahuahua!! Aku percaya dan terus cuba untuk  percaya masih ada makhluk Tuhan yang membuka blog aku walaupun cuma seorang pembaca. Aku akan tetap bercerita untuk kamu, okay? Ya untuk kamu pembaca setia blog AinaaSposa! 

Eh eh Ainaa dah tukar header? Isk isk rasa tak puas hati. Aku selalu tukar sebab aku tak yakin dgn header header sebelum nih punya. Rasa mcm simple sgt ,rasa kolot rasa sakai rasa macam tak reti nak edit haha banyak lah yang ada kat fikiran aku ni adOOi. Lagi lagi ada orang kutok cakap asal muka ko macam tuh asal ko pilih warna tuh asal ko tak crop yang nih yang tuh argh telinga aku jadi nakal bila dia dengar cemuhan cemuhan dan kutukan kutukan semua tuh. Kelakar?? kelakar??? Last last maybe yang ni last eh bukan yang nih last tapi maybe yang ni yang paling lama aku guna, echeh yela tuh cite lebat.

Okay tadi aku borin' sesangat aku on fb hehe on je tp tak de guna pun biar je mcm tuh hihihi, then .. aku bukak blog orang. Yang dah update tuh aku dah baca eh jgn risau. hehe. Okay aku tadi aku jadi pembaca setia emm Fatihah Basir , Syazana , Kakak aku hehehe then lastly aku tgk Ain Zulaikha punya blogspot. Err best best!! Suka sebab dia punya tema blog cartoon cartoon yang comel comel tuh nmpak memang ceria macam orngnya cerita dia pun boleh tahan xD. Lek lu baca sampai hbes dulu eh pak ..mak.. Hehehe entri baru dia, dia dok sibuk cerita pasal Hanis Zalikha. Kenal kan sape die? Dia model tak silap aku. Dia salah seorang penulis blog yang terkenal jugak lah. Kata Ain Zulaikha hihihihi sorry lah panggil nama. kurang sopan sikit dgn orang yang lebih tua hehe. tak pe jelah rasanya kan. Ahaaa kata dia, Hnis Zalikha nih sekarang di tangga yang ke 6. Woish! Gila arh, dalam berjuta juta nih dia di tangga yang ke enam wow. Kita punya takde tangga kankan. Tapi dia punya blog memng best.kelakar. Bagi aku lah kelakar. Bagi uoolsss tak tahu lah pulok. Dah dah aku dah bg link dia, boleh click sekarang eheh baca bg hbes dulu erhh marahnya makcik. Okay then dah hbes tuh kan aku tgk fatihah basir ng syazana, bukak sekali dua. tapi baca satu satu lah eh huahuahua! Aku tak comment apa apa pasal belog korang dua cuma banyak kan lagi taktik tarik perhatian pengunjung yang berkunjung blog korang ,boleh? Suka lah tu suka lah tuh. Dah boleh kemoiskan hidung.LAwak?? LAwak???

Meh sini meh. Kita kenal kenal sikit ng Hanis Zalikha kepada sape yang tak brape nak kenal. ni lah dia xD
Dekat cover majalah IKea tu. Ni lah dia. Hihihi!
Hanis Zalikha Binti Zainal Rashid.
Model sambilan, Pelakon, dan Pelajar.

Hanis Zalikha pakai tudung, cute en. Macam barbie aku dulu dulu hihihi.
Kalah Dato' Siti Nurhaliza taw dia nih, padehal baru berusia 19 tahun? omg.
Dapat anugerah Best Celebrity Blog plak tuh! Dapat anugerah tapi tak menang sebab dia ada byk saingan dgn blogger dr Filipina, Thailand dan Singapura.(takpelah tak menang pun.blog dia sentiasa rmai pengunjung) hee.
Anyway, congratsss!


Hari nih last kakak aku jawab exam. kalau nak kenal ng dia boleh pergi link yg td aku bg. Carilah sendiri, mana mana.. aku dah bg dah tadi huahuahuhaaaa!! Blog dia kalai nih dia cerita pasal hidup dia bila dia dah habes spm aku rasalah. Aku pun tak baca lagi. Sebab aku pun busy sbnrnya. Busy nak buat tuh nak buat nih nak layan tuh nak layan nih nak layan pakweksssss *ciss gurau. Okay, Boleh lah kenal ng dia, nak bersalam salaman ke hehee. Tapi tak leh lebih lebih sbb aku rasa biar dia belajar dulu. Aku rasa lagi satu kan, haaa yang baca blog aku semua nak sama tua dgn aku dan .. bawah umur, maksud aku kurang orang dewasalah, atau boleh aku panggil rakan rakan veteran kuikuikuiiii! Sape yang dah rasa ngantok baca entri aku kali nih? Haaa angkat keyboard sekarang! Kelakar?! Kelakar????!!!

Dah lah aku dah makin busy sekarang, kredit malam nih tinggal 10sen sebatang kara. Jadi aku rasa nak nges sgt sgt taw sbb aku tak pat  nak tanya khabar kawan kawn aku yang dah lama tak jumpa dan sembang sama sama kuwangkuwangkuwang!! Dah lah. Aku nak buat apa tadi pun dah lupa. Ohh haaa, aku nak .. hehehe.. Takde ape lah! Esok hari Rabu ke aku bagithu kamu ya. Kelakar???????

Kita tengok sajalah apa yang berlaku pada ku selepas ini. Tunggu epilog syurga cinta seterusnya yah. Eh eh bukan bukan, episod seterusnya. Tersasul plak dah tapi banyk plak perkataan yang tersasul eh! Pelik. Aku akan cerita segala2nya di laman blog kuh ini selepas semua perjumpaan berakhir dengan selmat Doakan aku ye pembaca setia blog Ainaa walau dimana jua kalian berada! . Okay bye.