Thursday, December 16, 2010

Boyfriend lama muncul kembali. Emm apa nak buat? :-/

Hai. Selamat bertemu kembali di Ainaa Sposa Dot Blogspot Dot Com.. !! Salam sejahtera, Salam perpaduan dan Salam 1Malaysia ..

Wah, kelas gitu. Hmm boyfriend lama kembali? Emm kusuuutnye, apa perlu aku buat sekarang ni? Ahahaa. Korang pun ada boyfriend lama kan? Hmm maybe tak faham.. ex boyfriend faham tak? Hahaha.. Okay korang pun ada kan? Apa perlu korang buat kalau dia muncul kembali di ingatan u olls? Ambooi ambooi cepat je korang eh bab bab nih. Actually ... Aku bukan nak cakap pasal boypren manusia tuh. Ahaks~ Kalau skrg boyfriend baru Fey-se-buk! Maknenye Boyfriend lama yang aku maksud kan.. Emm MYSPACE lah ! Myspace i yang sekian lama bersawang sawangan tanpa kunjungan tuannya. Macam mana agak rupanya? Nak tahu jugak apa isi dalamnya. Ada perabot ..ekseseri baru kah? Dah di reka hias habis kah? Adooy (ayat sapa lah ni) Aku tertanya tanya jugak. uOOllsss yang dah lama tak bukak pun mesti ada tertanya2 jugak kan? So, bila perasan ingin tahu timbul di benak fikiranku. Aku terus ke new tab. Dan.. terus menekan keyboard aku yang dah seberapa nak tahan dengan aku nih .. M Y S P A C E . C O M (sambil layan lagu) . Dah keluar, aku dengan mata aku yang nengok sampai nak tertutp nih, tercari cari . kat mana sebenarnya tempat nak log in walhal aku dah click log in. Sadis habis ahah. Lastly aku ketemu juga. Naaaahhhh, dengan hati yang gumbira aku menekan keyboard. Email and Password. Yada yada yadaaaa..  -______- hahahaa!! Arggghhh -,-'


Okay Time nih aku dengan sengang hatinya .. menaip ..dengan gagah perkasanya! hahaha~


Macam hape je~ Aku dah try bnyk kali. Tapi still tak leh. Fine jelah. AKu trimassss seadanya ahkss~ Mybe ada hikmah disebalik setiap yg berlaku pada diri aku! Hehehe^^

uOOlssss pun mesti geram kalau macam nih. Aku pk nak delete or nak hambek balik gmbr2 dalam myspace nih untuk dimuat turunkan dalam computer. Gambar dlm tuh belambak sioott~ Gmbr dari dalam dunia aku menulis pkai pensel lagi pun ada. Heheh yeke? Huahuahuahua! Menipuuuu~


Okaylah, aku nak out nih. Hahaha mcm dalm chatting pulookk dah~ Dah dah, sekarang bukan turn aku nak guna internet. Hehehe. Okay renung2kan selamat beramal !! .. Salaaammmm ~