Tuesday, December 28, 2010

Cerita hampeh

Hello semua. Ahh lega noh. Alhamdulillah.. Akhirnya khatam jugak novel terbaru aku Blog Priasetia.
Kalau tak, hari hari dok ngadap novel tu siang malam pagi petang. Khusyuk macam korang khusyuk dok tengok tengok video lucaaai. Haaha. So buat masa sekarang tanpa membuang masa sementara nak beli novel yang ter ter terrrrrrr baru dan terrr hot, baik aku sambung baca buku yang dah lama bersawang kat atas meja aku tuh. Hahah kesian ko. Buku apah? Buku tak kurang novel lah, La Tahzan. Mengenai liku liku kehidupan seorang remaja macam kita. Sebijik je. Aku macam promote buku tu ohhh!

Okay. Amboooooi amboi syiooknya tengok gambaq gambaq depa hihi. Al maklumlah cek baru balik dari Pulau Pinang. Kena lah Lograt Pinang sikit noh? Baru brapa hari dok Pinang dah lupa nak cakap Kolumpoq haha. Gurau lah. Hmm tahu tak apa beza lorat Perlis, Perak, Kedah dan Pulau Pinang? Aku pun tak tahu lah. Yang penting dorang memang lorat hikhik~

Okay (kali kedua)

Selamat tiba di Kuala Lumpur pada jam.. emmm, 3 suku agaknya. Taksilap aku. Petang tadi boleh lah rehat jap. Tak nak lah tidor sebab malam ni aku nak tidur awal, okay? Sekolah nak buka. Aku nak set balik time tidur aku. Hahah. Dah memang tak sah kan kalau tak ambil gambar walaupun hanya menggunakan telefon bimbit harga boleh beli air sirap 5 cawan xD

Okay (kali ketiga)

Bodoo piaaq! Kenapa harus Malaysia di kutuk? Bodo piaaaqq! Eeee bencinya. Kesian keeper keeper kita. Aisshhh pahal keeper nih. Dah ar malas ah. Kesian Pemain pemain Malaysia kita. Kita pun kesian. Di hina bagai nak gila. Aku pun apa kurang nya hampir bengong sebab cuti dah lama sangat. Bila nak bukak sekolah?
Ehh tiba tiba plak pasal sekolah. Touching dengan.. mmm player lah tu. Takde maknenya!


Sorry guna phone gambar sangat clear kot. Sampai ada jerawat nakal dan bintik hitam pun nampak. Masuk paper tak? 


Muka pertama. excited semacam. Ada apa apa ke? Huaaa takde lah. Aku biasa jeh.


When u see my face hope it give u hells.
Cuba tengok muka aku. Tengok gitu je jangan save image zoom in please. Dilarang sama sekali yeh!
Ulang suara..... Dilarang!!!
Muka aku boleh buat iklan clean and clear ah. Garnier pun boleehhh.
Serious layu muka walaupun ada sikit touch up :(


We olls memang like ambil gambar dua kali.Tengok dan focus pada yang makan kerepok Twisties. Gigi dia aku rasa dah macam sikat kat rumah aku. Boleh tahan lawa. Sikat kat rumah korang ada macam gigi dia tak?


 Yang rasa badan tinggi sangat boleh tunduk sedikit , boleh?


Okay lek lu lek lu. Mula mula tak nampak. Ape tangan aku tuh buat?
Jeng jeng.. ape motif aku dan kakak aku buat begini? Apa motif? Tak de en? :D
Ini gambar dekat. Memang tak nak belah muka aku kaaan.


Hahah motif nya apa lagi. Inilah diaaaa .tingg! Ada gaya keeper Indon tak? Cuuun! We olls suka sangat you pada dia. Suka ye kak. Bagi lempang sekali. 



Sorry malam ni memang malam yang tak guna. Aku kena tidur awal. Esok aku nak cerita something lah! Tunggu erk. Aku nak g tengok anak bulan huaua. Okay aku dah dapat rasa debaran korang tunggu entri baru dari Ainaa Sposa. kan? :D ye ye je lah. Tamo tipu. tamo tamo (ayat makhluk mana ntah). See you guys! Aiii lebiu so muchi muchi.  Jangan kemana mana pembaca setia Ainaa Sposa!

p/s : Before tidur dan bermimpi indah. Saya mahu .. hahaha mahu emmm layan novel sebentar. Okay zaSsSss!!



2 comments:

  1. hahaha background picture yg last tu yg x tahan tu..

    ReplyDelete