Saturday, December 4, 2010

Click! Click click!!

Salam guys ..

Hmm nmpknya mkin hari aku mkin rindu dgn kawan2 di luar sana tuh. Tunggu lah dlm beberapa hari lg bru boleh nk hang or whateva lah, muka aku hangus lagi malu nak keluar ahahaha :D Okaylah semalam dlm aku kepenatan nih kakak aku ajk g Petrosc nk bwk adek aku g sane, adek aku tk prnh g lgi. Hmm okaylah aku pun ikooot sajaaahhh sbb malas nk duduk rmah -,-' huhuhu. Dah siap siap segala. Pukul 12 bru boleh masok, argghhh ramai nye org! Panjang lebar beratur nak masok, serabotnye aku. Paling srabot lah sbb ramai budak2 tadika dr kaum Cina hehehe. Bising ya amaaaaat lah. Tak terkata. Aku geram je -,-' hahaah. Mcm ape ntaaah. So, aku curik2 lah snap2 picture. ehehekheek :P nak tgk tak? jom jom kita tgk!!




Cantik tak lukisan kuh? hee



Hmm mcm mne gmbr ni ,ni?








Dah aku tak tahu nak ckp ape.. Sebab.. errr sebab.. hmmm, akiu tak ideaaaaa! blank~ blank~ nnti2 aku bukak cerita pape erk? Bye :)