Wednesday, December 15, 2010

Debaran semakin terasa hahaha~



Bersungguh2 nye lari. Bagos! Tahniah



Hello hello u olls .Kai fa haluka? Ana bi khoir. See! Macam2 bahasa bukan aku dah belajar sekarang? Paling lemah Bahasa India lah xD hehehe. Ehh serious lah. Dalam BM,sikit je, dalam Tamil punyalah panjang. Sebab tuh dorang macam kepoh2 siket.OpSsSs! Heheheh jangan mare kepada orang yang berkenaan hekhekhek. Gurau gurau sajah time cuti cuti nih. Boleh kan? Hmm, walau pun banyak gurau, gelak gelak sampai pagi, enjoy tak habes2. Haaaa jangan buat buat lupa plak, ingat lagi tak? Cuba korang perah perah otak tuh siket ingat balik heheh :P Okay 28 Disember nih ada apa ekh? Reunion ek? Hahaha eh pooodah. Tak habes2 nak reunion lah, jom heboh lah, kamilah bintang lah, lagi apa lagi? Enjoy saja korang ni eh, tak pe. Cakap je orang ko pun sama.

Okay fine. 28 Disember 2010 nih. Result PMR ,bukan? kalau aku salah tarikh pun takpe. Sama saja, tengah cerita pasal result kan? Wah.. wah.. gerunnnya. gerun.akut. Semua ada lah~ kalau sekarang dah takut apatah lagi time hari nak amek nnti? Gosh -___- Sure ramai yang calling "Ainaa,ko dapat brapa A+?" Ahahah gurau jah A+ tuh nak buat gempaxxx. Dah, aku balik kampung ramai yang tanya umur aku. Bila bgthu, mesti tanya result keluar bile! Aisheh sangat amat membuatkan aku semakin terasa hangat di pasaran la wesh. Emm. Wooow~ sangat berdebar laaah tp tak delah nak terkeluar buah jantung hatiku. Ada sesiapa yang sampai meraung melalak satu bukit kah? Takde kan? Kalau ada hehehe....Tu dah masuk golongan orang orang normal sangat dah tu, ahaaakshakhakhacks saja~ :D Saya pasti u olls yang sebaya dengan saya pun mempunyai perasaan yang sama, semestinya lah! Doakan aku dan kawan2 aku dan seluruh rakyat Malaysia yang mengambil peperiksaan PMR pada tahun ini mendapat keputusan yang cemerlang. Amin~ Hopefully. Tunggu dan lihat pakai mata.

Iklan jaaappppp~




Posing maoot nampak~

Hmm nampaknya calon2 SPM kita semakin hari semakin gatal tangan erk blogging! Why? Sebab.. tinggal lagi 1A+ kan? HAhahahaha. Konon boleh enjoy -___- Anyway, habis saja paper last nanti. jangan jadi macam ape ha? Lebih kurang penganggur terhormat lah. Hehehe :P Jadilah manusia yang berguna di masa hadapan, ye! (Amboi berkhutbah nmpk) Daaann daann.. Aku pasti ada yang plan nak gi kerja di sini lah, disana lah, nak ambil lesen lah whuteva lah hehe. Kankankan?Rancak banget! Haa kalau yg dapat Plkn tu .. Emm apa boleh cakap, Tahniah sudaa! Boleh? Hee^^ Aku dah pergi dah Plkn tapi yang bebudak punya, Under 18 punya :D Sadis. Ape kena mengena cerita nih ng title kat atas tu ha? Alaah ada kena mengena apa, berdebar nak menjelajah dan memijak dunia baru. Hehehe kan? betol kan?~

Sdah sudah dengan dunia belog! Maghrib sudah lah tiba. Ainaa! G sembahyang huhuh~

p/s : tak de cerita yang menyeronokkan yah! Hanya gmbr2 yg boleh menarik perhatian rakyat Malaysia untuk membaca beloh saya hehe :P