Tuesday, December 14, 2010

Deng.. Kamek suka kitak, iboh tingglkan kamek. Okay?

Apehal title entri aku macam ni? Apa yang aku risau sangat ni? Hmm tak de ape saje nak mengisi maa lapang aku dan mengisi kebosanan aku dengan perkara perkara sebegini ye. Memang karot kan? Hehehe. Ni haa, aku ada sifu baru plak dah. Dia yang ajar aku. Biarlah dia ajar aku, dia sayang aku sebab tu dia ajar tu. Dia nak tambahkan ilmu dalam pale hotak aku, kan? Haha ko jgn nak bangga lak Amirul Asraff haha xD Pape pun trimas atas kesudian anda mengajar saya tuition Bahasa hakhakhak! Okaylah. Tengok pada title.. teringat sesuatu.. Hmm ntah lah. Sangat privacy kalau nak di ceritakan. Argh sudah lah, lupakan saja semua itu. Semua tu hanya mainan syaitooonirrajimm. Think +ve okay? Manusia mana yang tak geram bila tanya saja, jawapannya ..

"perlu ke tahu?"
"wajib ke tahu semua tuh?"
"buat ape nak jawab, takde maknenye"

Sakit nye hati.. Mood gembira berubah ke sedih.. Kecewa.. Panas.. dari tersenyum muka terus berubah seperti beruk 'nanes' .. muncung pun boleh ikat taw~hakhak! :D Skali sekala nak gelak time mcm nih ,boleh kan?hehe. Naseb baek aku baek.. Aku dapat sabarkan diri aku huahuahua! Sudah lah tu, tolong lah jgn bg ayat yang mcm ni -,-' Serious lah. Huhuh apesal lah aku ni.. Actually aku tak tahu nak ckp apa taw.. Hehehe.. Nak ceritakan tak boleh jugak. Tak perlu lah bercerita pasal rumah tangga sendiri hehehe.. bujat nya kamek (betol kan?) korang tahu apa? .. hahaha. Okylh. Emmm sangat lah sadissssss ayat aku. Hehehe, okaylah disini aku ingin memberitahu bahawa aku hanya ingin meluahkan perasaan dan ingin merapek merapek sahaja pada entri kali ini, boleh? Tak pernah nak merapek so.. aku merapek lah pada malam yang sunyi lg sepi ni dengan kata2 dan ayat2 yang sadis lg jiwang *rasa. Jiwang sangat pn tak suka adoooyyy! Bermacam mcam topik betol .. tak tahu topik apa yang cuba aku sampaikan kan. Takde motif. Hahaha :D
Im to feel sleepy baby..

"Tidur dulu eh sayang?"
.. satu senyuman yang sangat lebar.. hampir leper muka ku bila dilihat pada cermin.

p/s : kitak iboh sakitkan ati kamek agik k, kamek deng kitak sangat sangat