Sunday, December 5, 2010

Di saat aku mulai kebingungan dan kebosanan ...

Kau membuatkan jantungku berdedup dedup :D
dah-dih-dup-dup-dup-dup!!

Di malam yang sepi ..
Aku mencari kedamaian untuk menenagkan fikiran ku..

Comel en? Nih bukannya aku punye, nih kakak aku punye boyfriend die bg, bkn aku punye dan bukan boyfriend aku yg bg :D
aku curi je kejap nak snap snap hehehe :P
Dan ...
Akan ku luahkan segala2 nya ..
haha. Cepat je korang nak baca :D

Aku luah apa yg ku rasa  pada waktu ini ..


Tidak tahu hal sebenar.. aku hanya perhati secara senyap senyap hekhekhek :P

Hahaha.. aku memegang pen lalu melakar, melukis.. lukisan ini menunjukkan perasaan ku pada waktu ini  :P

Hmm ini plak time Latihan Dalam Kumpulan (LDK) semasa aku menghadiri kem. Kiteorang kena lukis muka kiteorang then 5 sikap +ve. Dah siap kena bercerita plak dah pasal sikap kita,ni paling aku suka sbnrnye -,-' Emm btol tak sikap +ve aku tuh? Heheheh.

Ini plak LDK time malam. First kena buat 16 titik then kena cari ada berapa kotak segi empat sama.Korang boleh try. Jawapannya... ada.. err.. nanti lah.. kena try dulu buat ehehe :P
Group kiteorg dapat coz ade ada budak Cina nih, dia pandai lagi bijaksdana. Bab2 nih die cepat sajaaah! :D

Arrgghh! sangat lah bosaan, ini kerja time ceramah bla bla bla~ heheeh..
di situ menunjukkan, orang yang berjaya. echeh! yelaa, btol lah, tak caye search google heheee, mkn bersungguh2, tidur bersunguh2, prgi kem bersunguh2, semua bersungguh2 :P

Hahaha nih idea Azureen. Ayooook!! Aku tak tahu erk!!! HAhahah :D
 

Burrrruuuxxxxsssss :P anyway, nih bukan kerja LDK, aku yang tambah2 time borin' -,-' hehehe

Kreatif tak? :D

Teka, apakah ini?

Teka tekaaa. ape maksud nih.. :)

Tadaaa! maksud dia.. "saya suka awak" , jehehe eleh suka lah tuh. Nak guna lah tu ehehhe.

Hmm yang nih plak siket catatan , time nih ceramah "idolaku". so, kena tulis idola kita siapa. Aku punye idolaaa.. tu..tu..dekat atas tuh :P

Bagos bgos!! rajin aku salin ;)

Hehehe promote email -,-'


Buku ini? OMF! oh memang free lah kaan, ada 3 Jejaka tampan dari MSU datang bg siket taklimat pasal facebook,myspace bla bla bla then lastly ade cabutan bertuah emm aku lah antara orang yang bertuahnya,rezki aku. Congratsssss , *dengan bangganya.. buku nih aku bawak g kem. Malam2 tuh tak boleh tidur aku tulis jap xtvt pada hari tersebut :P
Nampak ke?? 




The End~Esok aku ke Kelantan, sekali sekala menikmati suasana kampung :)
Then boleh makan angin dekat Terengganu tepi pantai makan kerepok lekor Terengganu. hehehel :P

Waaahhh! asssiiiikkkk bangett!! :P 'Seronok2 juga jgn lupa keselamatan' 
Selamat bercuti semua :)


3 comments:

  1. ainaa,bia betik idola kau NURUL IZZATI?
    hahaha...
    pilih yg laen jelah.
    pilih yg berwawasan.. :)
    kekeke :D

    ReplyDelete
  2. i like .,
    best r lagu kau .,
    aq ske .,

    ReplyDelete
  3. ailani.. betik laahhh.. hahahaah :D
    anonymous..biasa! hahaah :D ko...

    ReplyDelete