Thursday, December 16, 2010

GOOOOOOAAAAALLLL!!!!!

Macam biasa, salam to ollsssss my silent reader. Takkan dah rindu dgn ucapan2 dari aku? Hekhek ada orang tuh dah rindu. hehehe :P

Before i start entri nih(hmm lek lu tahu korang xcited dgn kemenangan kita semua :D). Nak memaklumkan result PMR keluar pada 23 Disember 2010 ye, bukan 28 Disember 2010. Ambooi 28 Disember lambatnye hakhak~ Aku baru tahu tadi. Anis inform aku. Mna dia tahu? Dia tengok berita awani hekhek~ Dalam paper online pun ada jugak. Kalian boleh cek. OKAY? (lagi seminngu sioot)

Hahahaa.. agak kelakar jugak bila teringt kisah sebentar tadi. Lastly bru cerita ek? :D Ya udah ahaks~Tahniah kepada pemain2 Malaysia. Siapa yang tengok perlawanan bola sepak antara Malaysia dan Vietnam tadi ,angkat tangan? Wah2, ramai nye. isk isk memang ramai. Aku terharu. Trima kasih. Boleh turun tangan hekhek karooot saja. Okay tadi before tgk bola, aku tgk bateri phone aku low, padal aku jarang je gune. Adooy so aku text lah Dia. Dia tu ramai, kawan.. saudara atok nenek hehehe.. Aku text2. Dia ckp okay bla bla blaaa.. Bola dah start. Dalam hati aku mesti bising giler nih blok aku atau pun rumah aku. Hari tu time lawan Kelantan lawan Nogori pun, masya allah. Baru aku tahu blok aku ada ramai pasukan sorak level 5 rupanya ,dorang saja nk pendam hahaah bising banget!! Rumah aku penoh dgn manusia2 kepoh, dgn jiran aku nye, ng adek aku nye. Hahaha one happy family lah kiranya, ambooi kelas gitu~ Tapi malam ni tak riuh sgt, aku tak dgr plak suara2 sumbang yang keluar dr mulut pasa sorak kita bila Malaysia jaringkan goal. Nih mesti g Stadium. Kankankan? Azwan ko g en? Hahahah kecoh smpai massage aku ckp nak g stadium adoooi!! Takpela. So hati korang puas Malaysia menang 2-0? Hehehe :P We olls tgk bola dekat rumah dgn pelbagai ragam, aku isi borang bla bla bla, kakak aku maen internet, jiran aku (biha a.k.a dekno) baca majalah, adek aku! Haaa yang nih rajin siket, tahniah hehe. Dia buat ulangkaji buku. Sekolah dah nk buka kan? :) Hmm apa yang kelakarnya tadi?

Jeng jeng jeng ~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Hehehe ade sesiapa yang menyirapkah dgn perbutanku ini? hehehe. Okay tadi lepas dah hbes tengok bola satu family. Aku nak search muka sape tuh.. alaaa ape ntah nama dia.. Hmm haa!! Khairul Fahmi Che Mat. Kenal tak? Keeper Malaysia. Heheh punya lah suka en tgk dia jaga dua tiang gol. Sampai nk search muka di tu wah wah.. Kegatalan makin menjadi2 adoooi. Okay dah jumpa tu en, Hhaahha, terjumpa lah belog pompuan nih.(semua ghairah nak tgk sbb ada muka fahmi) .. Kiteorang bukak je! Semua jerit! Wehhhhhhhh girlfriend diaaaa!!!! EEEEeeeee bencinyaaa ahaaks~ yang penting not me not me!! Supah lawak, dia dah ada girlfriend..Yang kiteorg tak habes2 sebut nama dia hahah, Gf dia duduk setiawangsa? Macam sgt sgt terkejut! Then time hari raya en, ada gmbr Fahmi tu g beli lemang dekat setiawangsa tuh, dekat bulatan tu. OMG. Mcm dah dekat giler je fahmi ng rumah aku. Hehehe :P Ada yang tak kenal gak ke? Nak tgk muka? Jom! Terjah~



Marah plak gf dia, aku letak gmbr fahmi nih. Alah tak nk pun huahuahua! Tp muda lg taw ,21 thun. Muda kan:? Gambar hiasan saja~sbb ramai yang tak kenal Siapa Khairul Fahmi Che Mat. Tunjuk muka baru lah kenal. Hmm manusia .. manusiaaa..

Dah rasa yang nih orang punya. Pergi google muka peminat fanatik adek aku plak dah. Hahaha Shahrul Idlan Talaha. :D ntah2 yang nih dah kahwin heheh. belom en? Aku tanya je. Maen2 je. Ni lah dia.. tadaa~


Tarikh lahir dia sama ng makhluk mana tak thu, dia lahir 6 June 1986. Cheh cheh semua tgh nk pk umur dia skrg brapa tahun kankankan???hahaha. Macam macam lah korang nih. xD

Hmm ligat aku berblogging!! Tak boleh ke tak hupdate sehari? Adooy aku borin ... thanks to olls my silent readers love you so much! xoxo :P
Nite ollssss!!!!


p/s : Sekarang aku hupdate nih pukul 2:28.. sambil berfb.. dan berchattin2 dengn amirul asraff hahaha xD
Sambil bersms dengan.... Si Dia! lah sangat -__- hee.