Sunday, December 19, 2010

Hari ni sangat bahagia hahha

Haaai selamat pagi semuaaa! Muahaha aku tak ngantok lagi. Bukan tak ngantok tp tk boleh tidur! Hmm takde ape nak cakap, cuma nak cakap aku tengah bosan tapi sangat gembira kerana aku mempunyai teddy bear yang sangat comel.! Hahaha.

Hari nih aku bersms dari pukul 10 malam sampai 5 pagi sambil aku baca novel. Hahah aku sgt seronok pada pagi ni. Aku merasakn betapa cerahnya masa depanku dan.. betapa birunya langit pada hari ini :P


Itu saja aku nak cakap aku rasa aku nak pergi tengok anak bulan kerana aku terlalu seronok pada pagi ini. Memang ringkas sgt punn entri kali. Aku tak peduli. Jnji kau boleh merasakan apa yang kurasakan pada saat ini. Yihaaaaa!!!! Hheheeh tidur elok elok ehh :P

p/s : Sudahkah hati aku di miliki seseorang? xD

Jengjengjengjengjeng!!!

1 comment: