Monday, December 27, 2010

Jumpa Twins yang Comel. Hihihihiiiiiiii ...

Salam to olls my silent readers. Hmm macam dah lama tak bagi salam je. Al maklumlah excited terlebih. Huahua! Hmm pertama sekali maaf lah sebab belog aku tak sehebat yang lain dan aku dah tinggalkan dunia blog di alam maya dalam bebrapa hari hahha atas sebab aku terlalu sibuk dengan percutian, jemputan segala bagai. Walaupun aku tak berapa larat nak hudate blog malam ni tapi tak pelah aku tetap nak gagah kan diri aku untuk update kan blog ni demi pembaca setia aku. (Sambil menonton cerita di tv3) tak tahu lah cerita apa. Cerita sempena MaRry Cristmas kiranya cerita omputih lah nih. AdOOi, haha aku tak tahu sebab al maklumlah kampung aku bukan macam kampung korang ada Astro bagai.

OKAYH! (harap ada yang sudi baca walaupun seorang)

Haa siapa yang tak suka berkembar kembar? Angkaaaatttt keyboard! Ada? Ada? Hihihi pasti ada bersuara begini bila baca KELAKAR?! KELAKAR?! betol tak? kankan. Tamo tamo, tamo tipu. Ta suke Ta suke (eeeuuwww ayat makhluk mana ntah). Jangan terasa yaa pak.. mak.. huahua! Okay. Ekceli aku tak suka kembar sebab nanti semua nya nak sama dan serupa je. Kenapa Ainaa Sposa hari ni cakap pasal Twinnnssss ni? Ada apa apa ke? Mesti lah. Kalau tak buat apa aku nak membebel sana sini. Buang masa ajah. Baik aku pergi tolong mak aku kemas rumah. Haha mula lah tuh nak tunjuk kebagusan dan kehandalan dia nak kemas rumah. (nak jadi Rizalman konon). Dah ar takat ni je ah aku rasa karut aku. Semalam hari Ahad en? Hee aku fly to China eh China plak. Aku bukan copycats Sis Irine okay! Not me not me! Aku fly to Perak sebab ada kenduri belah mak. Adik beradik atok aku punya anak bersanding. Yang hari tu bertunang yang nih bersanding. Nanti next year bertunang plak. Isk isk sape lah yang nak bertunang tuh kan?. Hihihi. Dah tukar topik plak dah, sepatutnya debat pasal Twins Comel taw sekarang dah lain plak. Bersanding lah, bertunang lah. Macam macam lah. Sooo sweet okay aku jumpa Twins yang sangat Comel, sape tuh? Tiba tiba jeh. Saudara aku lah. We olls memang rapat dari kecik. Time kecik kecik ingat tak? Kalau pergi raya hahaha boleh tergelak ah sekarang. Bawak dompet sorang satu pergi raya satu kampung. Assalamualaikum, kami datang nak raya! Memang muka tebal 10 inci time tuh. Makan nak? Tak nak! Minum? Tak nak! Dapat duit raya, yeaaayyy! Petang baru sampai dekat kampung sendiri. Sampaikan ada yang tanya Anak siapa ni?. Tapi bessstt. The Best Moment. Semua orang tak boleh lupa. So semalam aku jumpa dia (berapa kali dah aku bgthu ,still tk masok topik), tengah makan makan nasi kenduri yang enak tuh. Hahaha lorrrat ah orang Perak nih. Mentang mentang takde DJ , pekerja pekerja sukarelawan nih nak buat Dj sendiri plak. Serious bising gila. Aku ng kakak aku tak pernah dengar dah gelak gelak dah. Cawan ada dua je. Kiteorang ada empat orang. Mengada betol tu pun nak suruh orang tuh amek padehal dekat belakng je hihi time nih tak perasan sbnrnya. Dah habes makan. Dalam 15 minit macam tuh pengantin sampai. Huahua! Pengantin dia macam pemalu je asyik pandang bawah je. Akak nak amek gambar pun tak dapat. Tak pe takpe. Janji muka kiteorang ada dalam rakaman dan camra. Hihihi suka eh u olls. Senyum sampai ke telinga.



Eh eh apahal ada muka mamat ni? Isk macam semak lah. Dah ar. Jangan tengok lama lama hihih.
Aku ada tengok dekat satu belog nih, dia perasan ini tunang dia? Hahaha. Pehhhhhhlease.

Jom tengok muka aku dengan Kembar kembar ku yang comel ni plak. Amboooi kalau boleh puji xD


Dekat titi pun jadi lah. Ini saje tempat yang cantik selain sawah belakang rumah tuh. Gambar we olls dekat sawah pun ada tapi malas nak show off takut nanti masuk paper front page. Sebab? Gmbr dan poser high quality :P



Mari ramai ramai mengangkat tangan tanda kemenangan Bola Sepak antara Malaysia dan Indonesia ( Jaguh Kampung). Bukan aku yang cakap, dalam paper Kosmo! ada, dekat fb pun ada budak laki ni posts dok kutok kutok Indon. Dia punya lagi panjang agaknya copy dari paper kot. Tak tahu nak cakap apa, kerja ko copy je. Tak pasal pasal nanti ada muka aku kat Kosmo nanti. ( Ainaa Sposa kutuk Markus Harison Rihihina) sebab konon aku dah kutuk en.


Mari kita tunjukkan kemuncungan kita panjang takat mana.


Time ni lah nak menadah tangan nak berdoa. Periksa dah hbes. Keputusan pun dah dapat. Yang penting atas tuh, tak merokok dekat pipi ye tapi di mulut haha!


Seronok bukan main lagi. Aku rasa dua ekor ni nak terjun dalam parit ni. Agak nya tak pernah terjun lagi. Nak rasa jugak kan.


Tengok dan focus pada yang tunjuk lima jari lempang. Dia yang posing lebih.


Ada salah sorang antara kami bersuara begini
"Laa, tadi tengok lawa je bila tak bukak plastik lolipop ni. Bila dah bukak tak lawa pun.(semua gelak)"
Lawak?! Lawak?!


Aku dengan Kak Cik alias Shafika (adik)
Kite tengah tunggu pengantin sampai eh time ni?


Credit to Izzati lah yang ni. Dia yang amik. Nice jugak :)


Lepas ni aku satu sekolah dengan yang kakak bukan yang adek. Adek yang belah kanan yang bila senyum nak control ayu je hihihi. Rasa tak sabar sangat dan berdebar.. berdebar macam korang tengah tunggu entri baru Ainaa Sposa. 



Haaa! Inilah kakak (Kak Yong alias Shakila) Ciss skali sekala nak femeskan nama u olls. Sekali gus boleh berkenalan yang lain.


Yang dua orang sebelah aku posing seolah olah muka masuk majalah Dara.com.


Makcik yang lalu berkata.
"Eh ada tanduk? Takde tanduk buat ada tanduk"
Skali skale, bila lagi. Ni baru gambar pertama aku buat tanduk!


p/s : Hari esok pagi aku fly to Kuala Lumpur. Hooray! Bila nak sekolah ni? Macam excited nak jumpa kawan baru dan masuk ke sekolah baru dan belajar subjek baru dalam aliran baru. Cuti sangat membosankan tak de buat apa dekat rumah (kalau tak pergi mana mana). Dok melangut ah depan lappy sambil chatting dengan mamat mamat tak guna.


p/s : siapa nak follow Twinss comel boleh click dekat nama dorang. Aku dah bg. Cari ahhhhh!