Thursday, December 23, 2010

Keputusan Penilaian Menengah Rendah 2010!

Salam untuk semua. Alhamdulillah. Masa yang ditunggu tunggu sudah tiba. Ramai pengunjung yang tiba di perkarangan sekolah. Saya sangat gembira dengan ..Haaha dah dah. Time ni lah nak tunjuk tatabahasa ko hahahampehs. Okay awak semua okay? Ada yang sakit? Separa? ..Ada yang pitam ke atau ada yang menangis terharu atau ada yang menangis menyesal? Terlebih dahulu ,aku nak ucapkan Tahniah kepada yang mendapat 6A, 7A, 8A Harap semua nya gembira dengan keputusan masing masing. Hua! takde ape yang nak di cakap buat masa nih. Ada lah siket rasa kecewa, sesal, gembira terharu. Semua perasaan ada. Dh dah. syukur aku dapat 3A 4B 1C. A nya bm ,math dan geo. C plak dah Bi. hihihi. B plak haaaa lu fikir lah sendiri. Sama dengan kawan baik aku. CArilah sendiri. Hehehe. Tapi dia tak bangga, dia terkejut sebab dia tak rasa dia dpt 3A. Dia rasa dia dapat 5A ke atas hua! Tahniah jugak dekat Anis ku sayang .Dia dapat 4A4B hee. Okaylah tuh. Kiteorang semua kecewa dgn keputusan masing masing. Aku dah bgthu keputusan yang dapat, so lepas nih tak de ah nak tanya tanya lagi en DAPAT BERAPA A AINAA?TAHNIAH! Aku rasa aku tak brapa ada mood nak taip nak cerita bagai pasal hari nih. Gambar mana? gambar takde ,hilang ,hnyut kena delete. 

CHILL LAH AINAA.
AINAA KO AMEK KOS APE TAHUN DEPAN?
AINAA KO OKAY?
AINAA AKU RASA BAIK AKU TAK YAH BACA BUKU!
AINAA LEPAS NIH TAK JUMPA KO LAGI!.....
OH TIDAAAAAAKKK! ..
AINAA ... !!!!!!!!!!!!!!