Monday, December 27, 2010

Ultras Malaya Gegar Bukit Jalil

Pasti awak semua gembira, kan? Hmm Sebab. Err sebab pakwe saya dah jaringkan dua gol, kot?  kankankan? hihi. Aku pada mulanya lupa gila hari nih final bola NAK TENGOK SHAHRUL. Tengah mandi mandi sedap sedap nih. Aku dengar orang kat luar cakap cakap pasl bola. Lepastuh dengar macam dekat stadium lah kaaaaan. Ahh aku try fikir HARI NIH HARI APA? OH AHAD AR! BOLA!!! SHAHRUL..! FAHMI!! (malu nak sebut Fahmi hehe) Emm pe lagi mandi cepat cepat. Macam gempax jeh malam nih. Sebab sekarang ada dekat kampung so ramai ah saudara mara. Semua khusyuk je tengok bola. Sampaikan ada yang tahan kencing. Dah habes bola Malaysia dah angkut Piala haha baru nak pergi kencing. AdOOOi kelakar kelakar lah kamu. Eleh suka eh. Masa pertama semua diam muka pun nak empat segi je. Tapi tetap bagi sokongan dekat Shahrul Idlan emm lagi lagi Safee Sali eceh hahaha. Keeper. nanti ah takot ah nak sebot nama. Ramai sangt peminat. Malas layan dia pun dah berpunya huahua! *Tetiba plak.

Yang seronok apa ha. Time Safee jaringkan gol kot. Dia terharu awww aku turut sama terharu. Nak nanges nih taw :') (memang bising ah) time ni la semua nak tunjuk masing masing punya volume suara takat mana. Tiba tiba je aku dengan kakak aku macam minat obses segala dekat Safee dengan Shahrul Idlan. Hee^^ Teruk en. Emm Fahmi? Malas ah hahah.


Safee Sali :P

Tengok tu muka dia saat dia  menjaringkan gol. Hahah yang tak jaringkn gol dekat sebelah tu apa kurangnya muka tak nak blah, lagi ceria nmpk. Muscle dia pelik ah? Ni time Safee bantai Vietnam. Safee jugak. Isk nih bangga nih hihihi.

Dah yada yada yadddaaaa. Tengah tengok tengok haha tiba tiba teringat aku dah brape jam tinggalkan dunia nakanan. Aku lapar lah pulok! Hee apa lagi. Ajak cousin aku makan . Jom makan ,nak? JomAku tengok tengok jeh wah sedap sedap. Nasi kenduri tadi. Kenduri? Al maklumlah petang tadi aku pergi kenduri. Emm abai2 ^^ Aku nak makan pun tak boleh haha baru nak suap jap g dengar suara suara sumbang ( ingat nak gol dah ). Nasib baik aku kenyang. Ehehehe. Time nih bendera Indon pun dah senget. Tak larat nak pegang. Muka semua empat segi je :D

Dah arr. Sekarang aku bersama dengan cousin2 aku. Yibaa yibaaa!! Nampaknya muka semua nak senyum je mentang mentang M'sia menang hamboooi2. Apa apa pun Tahniah aww sayang semua pemain Bola Sepak Malaysia hihiks.