Sunday, January 30, 2011

Sehari suntuk aku....

Hah, nasib baik ade lagi satu , hihihh. Okay lah. Penatnyaaaa. eh tak penat tak penat.
Malam tadi aku buat homework sekali dengan tugas2 yang patot aku buat... hmm dalam pukul 2:30 pagi macam tuh baru tidor. Sampai tak ter-kemas bilik. Orang lain yang kemas. Aku sedap dok terbongkang atas katil. Hihih. Trimas cousin ku yang baik hati, yang mata dia memang tahan lama. Tak tidur pun tak pe. Hihihhiii. Macam tuh boleh aku buli dia suruh dia buat kerja aku. Kahkahkah!! Padan muka kooo. Duduk lagi dekat rumah aku. Hee^^ Jangan mareeeee. Main main lah. Main boleh, main main tak leh. Faham?

Okay. Dah lah. Petang semalam aku dengan kakak aku dengan cousin aku pergi Jaya Jusco yang dekat nih jeh ng rumah aku. *dah tahu dah..itu je tempat ko beli barang. Nak beli barang nak buat pe benda kejadah ntah lah kaan. Untuk hias kelas semua lah. Al maklumlah aku kan ketua Keceriaan. Eceehh suka plak die. Aku yang volunteer nak jadi k.keceriaan sebab.. Sebab aku suka.. Memang kena dengan attitude aku. Kan? *perasaaaannnnnnnnn. Baru jeh masok JJ yang besaw sangat2 tuh. Dah ade makhluk Tuhan bersuara.

"Eh, nak pergi toilet jap. Nak terkencing lah.."

Okay.. jom jelah. Kiteorang berdua nih memang bodyguard ko kan. Hekhek. Tunggu lama sangat lah minah nih. Ko sembelit ke hape ha minah? Hahaha. Takpe lah izinkan kami snapshoot sekejap yeeee. Biasalah, dah lama tak tengok cermin. Kat sekolah aku takde cermin. Woahh, marah budak yang sekolah situ. Kecoh satu sekolah. Apa.. sikit punya banyak cermin kat sekolah ko cakap takde? *banyak ye kak? Bersesak2 orang daam toilet nak tengok cermin. Kuikuikuiiii. Ainaa... tak sayang mulut ke.



Makin hitam dodol muka ko.. Ko g mandi dekat mana ni? Hehehehe.

Dah kejap lepastuhhh. Arggh dah lega dah? .. Boleh keluar dari toilet ni tak? Jom peri kedai buku nak beli barang aku. Huhuhuh. Dah balik tuh. Si cousin aku nih ajak pergi pasar malam, dekat situh je. Aku beli air je. Takde benda nak beli. Dalam JJ aku dah beli pelbagai jenis makanan minuman. Ahaks~ Alamak hujan lah pulak! Weeeeyyy habes basah kertas aku weyyy!

"Hello mama, boleh tak amek kite dekat depan JJ, dekat Bas top.."

Okay dah. Malam tuh aku start buat semua... sampai dekat pukul 2:30 pagi jugak. Lama kan? Aku buat homework semua lah. Tapi baru sekerat siap..

Sorry gambar kualiti sangat. Aku guna phone je buat masa nih. Camera ade orang guna. Muahahaa :(

Tak siap lagi.. nanti aku show off kan semua nya okay. Tak lah cantik mana. Hmmm. Nak tengok? Tunggguuuuuuuu~ Sekarang aku tengah banyak sangat kerja. Jangan kacau. Pergi main jauh jauh. Shuhhh!shhuhhhh! Nyiahahahaaa Okaylah. Ada jugak yang jatuh hati dengan lagu belog aku ni.. Sape lah tuh. Tahniah lah buat anda sebab sudi menghayati lagu ini. kihkihkih. Siap tanya tajuk lagu lagi. Aku terharu sangat ye! Okaylah, nak publish post dah ni.. heheheheee... Okay jap, ada sesape nak aku listkan belog korang dekat blog list aku? Emm kalau nak, bagithu je ok. Kalau maluuu... alamatnya, takde lah. Hikhik. Okay dah. bByeeee!


p/s : Sorry .. Aku tak boleh keluar lah atas sebab sebab tertentu. Banyak kerja. Tak tipu lah.. Bertimbun timbun kerja aku. Tak caya datang rumah aku tolong aku buat kerja semua.. Hehehee.. Okay nanti bile bile kite keluar okay dear..? Tipu lah tuh dah rindu, baru sebulan tak jumpa hikhihkihk.. Simpan lah dulu,cukup setahun baru jumpa, boleh?. hahahahaa.

NAZMI CHAMAKH comel.

1 comment: