Saturday, February 26, 2011

Fashion Maniac yaw.

FASHION IS NOT TO BE ADMIRED.. IT MUST BE WEARABLE


Assalamualaikum semua.

Fashion Maniac? Huh apa tu. Aku pun baru je dengar perkataan 'Maniac'. Itu pun dari kakak sedare aku. Haaa kesian bukan hihi. Jadi ape maksudnya, Apa lagi Mr Google lah kaaaan. Aku pun tak tahu maksud die. Yeke ni Ainaa *keningkening. Yela tak kan aku nak bagitahu kot. U olls cari lah sikit biar minda tuh terbukak sikit. Eceh! Tajuk entri kali nih ade lah jugak kene mengena dengan aku. Bak kata korang lah kan, 'ade lah bau bau bacang'. Nak tahu lagi ke. Nanti ah, malas nak taip panjang panjang. Sakit jari nanti tak boleh nak.... jengjengjeng. Hahahahapraks. Okaylah, tiba tiba aku teringat dan tergerak hati nak senaraikan nama nama pereka fesyen untuk entri kali ini. Yeee memang sesuai lah ye dengan tajuk. Ade lah sikit kene mengena nye. Fesyen gak!

Senarai nama PF


1. Rizalman Ibrahim (Celebrities Dressmaker)
6. Carven Ong
7. Rizman
8. Ruzaini
9. Fitri AF
10. Gezal Mihat
12. Radzuan Radzwill
13. Salikin Sidik
14. Sarimah Adzrina
15. Zang Toi (Bakal pereka di Malaysia, nama di NY)
16. Agnes Budhisurya
17. Anne Avanti (Siti Nurhaliza designer)
18. Musa Widyatmojo Atelier (Indonesian wedding designer)
19. Ramai lagi. Yang perempuan .. O owww hihihi. Kebanyakan yang aku kenal lelaki je.
20. Cukup ah tu sampai 20 je. Khakahkah~

Tadaaaa. Kalau tak kenal semua designers tu boleh lah u olls google now. Tunggu apa lagi. Jom jom! Eh eh jap jap. Rizalman tak kan tak kenal? Umm idola saya taw. Hihih. Ingat lagi tak entri yang lepas lepas? Dah lepas dah, tahun lepas punya cerita. Saya ada siarkan dekat entri saya pasal idola saya yang saya tulis dekat atas kertas masa saya pergi KEM 'Kakak ku' dan 'Rizalman'. Ingat ingat? Tu diaaa. Itu lah dia Rizalman. Lebih kurang Boyfriend jugak ah. Boleh lah jugak. Ingat lagi tak entri yang lepas jugak, emm SENARAI KESYUKURAN. Ada saya cakap Sposa sposa kejadah tu kan. Ingat ingat? Tak ingat sudah lah.(memang panjang sikit entri yang nih, so kena baca sampai habis baru jumpa perkataan sposa) .Emm perkataan tuh pun ada kene mengena dengan ini. Huh tertanya tanya korang. Kihkih.

okayh. Dah dah. Sampai sini jeh. Aku nak study and homeworks sekejap. Lepas tuh nak isk banyak nye kerja. Nak iron baju semua. Belambak! Bertambah tambah beban dalam pale hotak aku. Anyway aku baru teringat. Hmm Ahad nih IRA, my roomates ceh roomates habes! Hihihi. Dia balik semula kepangkal jalan. eh tak, blik semula ke hostel setelah berkurun lamanya hang duduk di rumah selama.. dekat sebulan gak ah. Kan? Ats sebab sebab tertentu. Hihih. Welkambing Ira. Kiteorang ternanti nanti kepulangan awak. Bawak makanan banyak sikit. Budak dorm ko kebuluran. Aku bawak spaghetti pun berebut2 semua, licin, kalau boleh nak jilat2 habes. Heeee :D


TAKE CARE BUBU! (tiba tiba sajaaaa)

2 comments:

  1. ohh as a budak kelas fashion kita mmg kena kenal sume pereka fesyen yang tip top ni,(btw,i never care.haha)

    semoga maju jaya dlm dunia feseyen!

    ReplyDelete
  2. hm oh awak pun kelas fashion jugak eh. ingat tukang masak tadi hehehe.

    ReplyDelete