Thursday, February 3, 2011

Tak perlu kata apa apa.


Powwwmm! Preep. Bunyi makhluk Tuhan sedang buang air besar dan mengeluarkan gas carbon dioxide di situ yeh. Pergh. Sakit perut gua dibuatnya. Dah berapa hari gua tak buang benda besar nih? Bukan baru 3 hari yang lepas ke? Haha. Yelaa makanan penuh sangat. Banyak sangat makanan dekat rumah gua. Ingat gua ni DBKL ke boleh angkut semua? Agak perut gua ni makanan dah berlebihan. Bile berlebihan dan padat dan tak muat nak isi coklat ferero reco ni. Maka terkeluar lah ia. Tak jadi gua nak suap coklat. Hahaha. Geli? Tu lah baca lagi. Padan muka ko. Kihkihkih.

Tengah nak kembali mengadap lappy. Tiba tiba terperasan sesuatu. Kihkih.

"Eh cepatnya coklat aku cair? Baru berapa minit letak sebelah laptop. Takkan dah cair. Takpe lah asal boleh makan. Nyumm~ Enak dan lazat sekali."

Waah. Akhirnya. Akhirrrrnyaa kini pasti! Hehehe. Akhirnya segala kerja rumah kerja kelas kerja sekolah kerja kerja kerja ku beres saje. Banyaknya ko punya kerja Ainaa oii. Hmm biasalah orang busy memang macam nih selalu. Lega lah sikit aku sebab kerja yang berat dah selesai. Tinggal .. nak kemas barang, baju semua tu je belum lagi. Nak balik rumah kedua ku ahad nih kena lah siap awal awal. Sebab.. sebab sebab sebab! Sebab hari Jumaat aku nak pergi Ipoh mali. Kakak sedare aku yang gemok tuh nak bertunang hari Sabtu tak silap aku. Hihihih. Tu lah kutuk lagi, tengok dah lupa dia bertunang hari apa. Poraaah! Hari Ahad pagi baru balik sini. Petang tuh dah berangkat ke rumah yang kedua. Hihihih. Bestnya ada dua rumah -.-'

Okay dah.

Baaaaaru jeh sekejap tadi. Baru lah sangat tadi ade sorang senior sekolah aku kot. Die add aku. Nama dia Aaina Zarifah. Hahahaa. Sorry bukan gelak pasal ape pun. Just teringat kat someone bile tengok nama akak nih. Classmates aku last year tahulah kan. hahah. Aku teringat dekat Azwan. Azwan nih suka buat kelakar laah. Time geo ape atau subjek ape ntah lah lupa lah. Tapi yang pasti, die nak sebut dekat cikgu 'zirafah' tapi die sebut 'zarifah' hahaha. Aku pergi bantai gelak lah kan! Bukan aku je tapi satu kelas. Serious lawak time tuh. Hahah yelah, die kan jenis yang bile cakap, mahu satu bukit dengar suara dia. Kihkihkih. Sejak dari tuh dia panggil zirafah dengan nama zarifah. Tergelak giler aku bile dengar.

Okayokay.

Terkejut jugak. Mula mula tak prasan kan. Sebab niat nak tengok 'shoutbox' jeh. Mana tahu ada orang hantar pesanan apa apa dekat aku. Hahaha. Macam banyak jeh pesanan tuh. Dah tengok tengok tuh. Scrolling lah benda alah tuh ke bawah. Woish! Gempaxx. Terbaek di ladang siyoot.

Tak percaya ke??!!

Haaaa! tengok yang nih kalau tk percaya sangat! Hihihhii.




Bukan sengaja nak bukak time nombor dia jadi macam nih. Tapi kebetulan jeh. Nice sgt2 kan num dia? 01234. Hihihihi. Oh haaa ada lagi satu. Cuba tengok nih.



Sama je kan? Terkezut jugak aku bila first time tengok. Hehehe.

Sama kan korang? Ahahahaa. Tahulah cuti janganlah nak banyak sangat cerita.

p/s : farra aku rindu adek ko. Ko tahu tak? Sangat sangat sangat *Ainaa ko okay tak nih.