Sunday, February 20, 2011

We ollsssssssss.

Hai uolls!..
Semakin hari semakin serasi..

Fuhhh! Fuhh! Perghhh berhabuk gile belog wa. Hehehe. Lek lu lek lu der. Tahu u olls berdebar debar nak tunggu entri baru dari Ainaa Sposa ,ekceli enggggkkko kankan. Kihkihkih. Orait, minggu ni minggu kepulangan aku ke rumah ku syurgaku. Wah bestnya dapat jumpa keluarga tercinta. Wahhhh best best best, boleh lompat lompat. Ehem ehem. Lek laaa. Minggu depan pun balik lagi, pergh!.. Hahahaha... Dah lah cukup lah, bersyukur sikit.

Okay lah, dah hbes cerita pasal tuh. Ini cerita lama aku nak bagitahu. Hari ahad yang lepas lepas lepas. Mamaku ng kakak ku datang sekolah aku nak jengok jengok aku, mana tahu muka aku dah hangus ke.. kankankan. Dorang datang bawak.. *gulp.. Bukan pizza tapi laksa.. My pebret food, lah sangat. Kebulur gile lah. Dah lama tak makn mknn macam tuh, memang tak ahh. Dah makan makan, hahahaha budak dorm aku keluar  saje nak tayang muka nak suruh aku ajak dorang makan sekali. hehhee. Gurau lah, jangan korang debatkan pasal benda nih udah. Aku pun dah tahu ng fiil dorang, panggil lah ape lagi. Sini lah! sinilah.. Hahaha buat buat tak tahu plak.. Ape?? ape??. Cis budak budak nih buat buat tak tahu segala, ape lagi mai la makeeennn. Semua muka nak sopan habes. Bagus! Satu pencapaian yang baik. Tapi dorang betul betul bkn main main. Aku saje buat cerita cam gini. Hehehe.




Batik lah kot. Buat sendiri taw. Alah comot sikit je, first time buat kan, biasaaa lah. Ada yang lagi cantik taw taw taw! ..
Buat ni masa pergi lawatan ke muzium tekstil negara. Untuk kelas fesyen jeeeeee. Hehehe.
Jangan jeles u olls.

Aku terharu sebab ramai pelancong asing, matsalleh, orang cina semua nak amek gmbr kiteorang masa dekat Dataran Mrdeka. Hahahaa. Suka ehh ko xD
Suka laah, ramai gilerr, sampai berpeluh peluh, takyah mandi pun takpe. Hehehe.
Al maklumlah, dorang pun macam jakun sikit, teruja tengok orang Malaysia pakai baju sekolah. Nak juga dorang bergambar :D



Batik tak habes habes cakap cekodok sedap. Hihihih. Nak lagi lah tu. Adoooi.






 Tak bersedia semua nya.. ntah ape yang aku tengah buat yee. Hihii. Shhhh!..





Haaaa. Amek ko kali nih picture XLarge punyaaaa. Hehehe.

Petang nih pukul 4 kot. Aku.. err aku nak jumpa.. Ceh takde ah. Hahaha. Aku nak blik ke rumah kesayangan ku pulak. Sayang ye bang? Haruslah rasa sayang, kalau tak, tak aman aku duduk sana. Hehehe. Kankan? :D


Hmmmm...
If I can't hear your hearbeat.. You're too far away..

Miss you..