Wednesday, March 16, 2011

8 orang yang bertuah

Hai semua. Apa habaq orang kampung hehehe. Okay tadi saya kebosanan jadi saya jenguk jenguk lepak lepak singgah singgah blogwalking bersidai segala bagai ayat yang korang guna bila nak post dekat shout box lah kan ahaks~ Jangan tipu saya tahu itu semua. Halamak dia tahu lah apa kita tulis. Hebat lah hehehe. Bila saya dah dilanda kebosanan yang teramat sangat gila gila ah, saya pergi lah view pageblog orang. Tiba tiba saya teringat dekat kawan saya punya kakak. Akram Sapei punya kakak.. Sis Janna. Saya pun bukak lah belog dia, baca baca entri entri yang lepas lepas. Ada satu entri nih best. *Opss best sangat ke sampai kau tertarik? Hmm boleh ar, aku tiba tib je "TINGG!" Haaa. Boleh buat jugak dan tag pada kawan kawan yang lain. Kan? Not copycats -.-' Jadi saya nak tag pada kawan saya biar mereka rasa.. ya allah terharu dan bangga nya aku hahaha~ Saya faham perasaan orang yang di tag sebab saya pernah di tag tapi sekali je :D


1)adakah anda rasa hot?

Kadang kadang rasa kadang tidak. Euwww. Tapi lebih kepada tidak lah :D

2) upload wallpaper lappy



3) cerita pasal gambar?

Sewaktu pergi majlis pertunangan sedara saya. Hmm ingat kan? Atas pelamin tuh.

4) bila kali terakhir anda makan ayam?

Ahahaha semalam.

5) lagu terakhir yang anda dengar

Lagu boleh ar tahan jiwang. Tak ingat tajuk dia. Main dengar je.

6) apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

Sembang sana sini dengan Mizz Nina yang sibuk suruh bagi pendapat belog dia

7) selain nama sendiri.anda dipanggil apa?

Aina..a!
Angah
Bubu (jangan panggil, hate it)

8) tag 8 orang


9) siapakah nombo 1 yang di tag?

Kakak saya yang gilak

10) katakan sesuatu kepada nombo 5 yang anda tag?

Selamat kembali ke Kuala lumpur setelah muka awak hitam


11) siapa orang ke 3 yang di tag berhubungan dengan siapa?

Kawan kakak saya dan satu sekolah dengan kakak saya. Dia sangat baik, ceh!

12)bagaimana dengan nombo 4?

Classmates saya masa form3.. dia sangat cute. Ehem!

13) pesanan buat nombo 6?

Hupdate blog hupdate juga jangan lupa study. spm kan kankan.

14) kata2 cinta buat nombo 2?

Pergh gile ah. Hahaha. Carilah lelaki yang memanggil awak cantik. Ahaks~

15) adakah nombo 7 dan 8 mempunyai persamaan?

Tidak. Jauh bezanya :D

16) berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang di tag nombo 1?

Sangat lucu.tak kesah.open minded.showing off.ada dua gigi taring

17) persamaan lembu dan kambing?

macam soalan science pulak dah.4 kaki

18) perasaan ketika jawab tag ini?

betapa seronoknya saya pada waktu itu ahahaha

19) adakah anda tahu RIZMAN tu sengal?

Mungkin lah kalau dia rapat lagi dengan saya

20) gay or less?

Huh? Saya normal lagi lah *ko gile eh tanya soalan ni?

p/s : Siapa nak amek benda menatang nih amek jeh, saya tak makan orang

2 comments: