Sunday, March 27, 2011

Capek

Argh.. Tak menyempat nyempatnya aku nak merasa duduk hostel 2minggu. Sebab minggu nih aku kena balik sekolah aku ada mesyuarat PIBG. Adooi kacau daun lah. Maknanya.. Minggu depan tak boleh balik. Minggu lagi satu baru boleh balik. Oh oooo. Balik hari sabtu (hari nih), esok dah kena balik sana balik. Aku balik rumah memang untuk iron baju je. Hahaha.. Hah *mengeluh sikit lah. Sikit je ar. Sangat sangat sangat sangat sangat penat lah. Sekarang aku tengah cari maklumat nak buat ULBS dengan oral. Hari isnin @ selasa giliran aku. Antara dua tu lah.. cikgu panggil secara rawak (rawak eh? ke..ape? bukan eh?) Oh tidak. Hari isnin dan selasa jugak aku takde masa nak masuk kelas. Jadi aku try pergi serah diri dekat cikgu nak buat ULBS dan Oral hahaha. Harap dapat buat yang terboek ah. Banyak lagi yang tak siap. Modul 1 Membuat dengan Pola pun tak siap. Halamak minggu nih cikgu nak semua warga fesyen 1 dah siap *gulp! sebab nak masuk modul 2 dah, dah nak up sikit dah. Hee^^ Bila aku nak siapkan nih woi. Tolong lah tolonggggggg tolong tolong tolong aku kusut. Banget banget. Sabar Ainaa.. Sabar. Sorry hari nih aku dapat cerita pasal aku dengan sekolah aku je. Tak dapat nak cerita yang best best kan macam cerita korang. Hekhek. Minta maaf lagi sekali aku sangat kelam kabut buat masa nih okay dats oll babe dude. BYe~