Sunday, March 13, 2011

Kenapa dengan korang.

Assalamualaikum to oll my silent readers.
Apa khabar semua? Sihat? Separa? Or ade yang sakit? Hhehehe.


Hari nih boleh ar fening fening kepala sikit. Bangun awal sebab ada kenduri tapi pergi macam orang duduk jauh je. Ahks~ Kenduri jiran i jeh. Ceh. Kenduri tuh macam best, jeles aku. Aku tengok gambar dekat camera. Alah gambar aku ada dua keping je. Itu pun tengah makan -.-' Marah ar nih. Sedih pun ada. Sejak aku masuk.. Isk mula lah nak luah kan rasa iri hati kat belog nih. Tak pe ar, biar orang baca ahaha. Sejak aku masuk asrama alias rumahku syurgaku nih, Aku banyak jeh ketinggalan. Orang pergi kenduri dari pagi sampai malam, aku duduk asrama dengar semua orang membebel. Orang pergi shopping.. Aku.. Ahh sedihnye. Tadi pun kenduri aku tak enjoy sangat dengan kakak ku dengan yang lain. Ingat nak bergambar gambar lah kan. Tengok tengok. Sorang pergi situ sorang pergi sana last last kakak sedara aku ajak keluar pergi jumpa boyfriend dia. Hmm aku balik jeh, semua dah habes, tengok gambar dekat camera. Wah syioooknya hampaaaaa.! Aku balik rumah tapi macam aku still kat asrama. Hmm yelah kan, korang dapat pergi shopping, dapat pergi makan kat luar, dapat jalan jalan sana sini. Aku kat asrama buat bakar muka jeh. Ahhhh takde takde!

NAK NANGIS!

NAK NANGIS!!

NAK NANGIS JUUUUUGAAAAK!..

Hmm tapi takpe lah kan. Aku tak kesah sangat. Belajar je lah sekarang tak payah menggatal nak enjoy enjoy.  Hah! Mana boleh. Time enjoy kita enjoy. Time study kita study. Time makan kita makan. Time tidur kita tidur. Time gelak kita gelak. Time shopping kita shopping. Time snapshoot kita snapshoot. Time apa lagi kita apa lagggggiii.. Yahooooo! Ahahahaa~

Wahahaha penatnya. Actually tadi aku pergi teman sedara ku jumpa boyfriend dia. Mula mula dekat Putrajaya, tak jadi. Okay pergi Jusco maluri lah. Tak jadi jugak? Fine.. Kita pergi Taman KLCC lah. Yahhhooooo!! Yihaa!... Apah???!!! Tak jadi? Habes nak pergi mana? Errrrr. Marah nya mak cik. Hihihih. Pergi Zoo Negara je. Aku pun jom jelah. Okaylah bla bla blaaaa. Tak dapat nak amek gambar time kenduri jiran aku. Sedih wooo. Takpelah. Biar ar kakak aku ng yang lain enjoy.


Tengok lah muka ku. Bersih bersinar. Clean and Clear boleh buat iklan safi balqis :P

Aku pergi sini.. lapar.. dahaga semua lah. dah lah tak bawak duet -.-'
Mujur ada dia nih....





Hahahahaa~ Kenapa pakai baju kurung? Sebab kiteorang kan baik.. Hehehe. Tak ah, sebab sebelum kiteorang pergi keluar berjalan jalan bersama dengan si kumbang. Kiteorang pergi kenduri yang aku cakap kan tadi. Kenduri yang aku tak berapa nak enjoy tu. Aku lah yang tak enjoy. Korang yang pergi enjoy habes lah kan :D


Inilah muka ku sewaktu menghadiri majlis perkahwinan Abang Hazrul dan alah tak ingat nama lah pulak. Hihihih sorry. Kalau nak tahu namanya pergi lah dekat rumahku, ada bunga mangga dan nama dorang. kihkihkih :D Yelah, ada dua keping je. Lepastuh yang lain gambar pengantin, kakak aku, jiran aku, ng yang lain lain. Macam best je. Ye arrrrrr -.-'

Hari tu.. Mula mula ajak aku pergi Wangsa walk. Tiba tiba tak jadi, kakak aku dengan jiran aku je yang pergi. Dorang tak kasi aku pergi.. Sebab nak cepat ke ape benda ntah lah. Sedih tak korang? Baik aku tak payah balik lah macam nih. Semua yang aku buat tak betul. Semua orang nak marah aku. Aku pun angin lah satu badan. Rasa nak koyak koyak je buku yang aku pegang, nak baling je barang barang yang ada depan aku. Eeeee geram geram.. Geram sangat dengan semua orang. -.-'

Aku duduk rumah mana ada sangat orang layan aku. Layan pun macam tuh je. Bangunnnnnn! Pergi makaaaaan!! Tu jeh. Yang lain sibuk dengan hal masing masing. Aku tak kesah sangat sebab aku tahu dorang sayang aku walaupun dalam kesibukan. Kihkhihihkhihihkhhh!.. Oh haaaaa~ kertas exam dah dapat. Oh man. Result aku tak boleh teruk lagi ke. Hmm maybe sebab aku sibuk sampai tak baca buku Sejarah. Hhehe. Maaf cikgu. Kali ni je. Hmm lagi pun kan ini first exam for form 4. Lah lek lu. Hmm mana boleh, setiap kali exam mesti aku dapat sokongan dari keluarga. Sokongan, semangat dan cabaran yee. Cabaran dia sangat sangat sangat ahhh sangat mencabar ar. Hheehehe. Bila dah tahu itu satu cabaran besaw bagi aku. Aku tak boleh nak abaikan. Rasa macam rugi, boleh arrr.

Okaylah, aku rasa malam nih aku nak siapkan homework aku semua. Dengar ye! Semuaaaaaaa.Hehehehe. Yo yo oooo je ko nih Ainaa Sposa. Kahkahkah.. Alah sekurang kurang nya aku buat homework malam nih drpada malam tadi or semalam. Semalam aku tak buat homework langsung. Asyik dok manja manja dengan lappy aku nih dengan menyulam je. Tak de kerja lain. Lepas tuh tidur? Errrr tak de masa depan betol hahahaha. Okay lah kita bertemu lagi di hari dan waktu yang sama. Calobetey!

Opssss sebelum itu, saya nak pergi tengok bunga api kejap. Jiran saya pasang bunga api yang besaw tuh. Yang dekat KLCC tuh. Wah bestnya... Jangan jeles u olls. Saya nak pergi tengok dah. Byeeeeee! Hehehhee :P