Saturday, March 12, 2011

My.. my my my my myyyyy..





Ahh tiba tiba je rasa nak hupdate belog walaupun hati tengah sedih rasa nak marah, rasa nak eee geramnye. Suka hati ko lah. Malas nak tahu pape dah. Hm mesti korang pun tak sabar sabar kan nak bace entri terbaru aku. Hee. *ee poyo lah Ainaa. Takde lah menarik sangat cerita aku kali nih. Tapi ..boleh ar. Cerita pasal budak tuh budak nih. Macam macam lah. Sebab sebab aku dah lama tak hupdate belog yang dah nak hampir sebulan errr maybe sebab masalah kewangan dan.. Ahahah tak lah, masalah nye aku duduk asrama. 3 minggu tak balik tau. Ah tipu tipu. Mesti u olls rindu kat aku kan. Alah lek la, 'lek lu sap rokok dulu'. Bukan aku yang cakap. Itu kata kata dari makhluk tuhan yang paling seksi! Hii. Okay dah. Sekarang dah start cuti pasti muka semua ceria ceria belaka bukan, hmm ceria bak cahay permata *hiperbola sungguh! Oleh itu, ceh ceh nak tunjuk plak bahasa bahasa klasik die. Ya sudah la sudah. Hari jumaat paling aku suka kot ..Suka camtuh je. Bila datang sekolah hari jumaat sometimes aku tak bawak beg pun sebab subjek Math je, lepas tuh yang lain lain amali sampai balik.

Esok! Ada ar jiran aku ng akak aku ajak keluar pergi mana ntah. Beli shawl? and scarf dia? Adoooi. Bile aku nak rehat nih. Penat tahu tak? *Habes sekarang bukan masanya ko rehat ke. Tapi demi ko aku open je. Boleh.. beres! Jalan jeeeeee :D Oh haaa homework pun boleh tahan. Boleh bengkak mata aku nak siapkan tak tidor pagi homework punya pasal. Khakahkah! Cerita ko nak letop je. Kay ar kay ar, nak sangat dengar cerita sebnar untuk entri kali nih, amek ar. Aku nak cakap pasal .. hmm last Tuesday kiteorang ada function (fashion show). Aku dan kawan kawan ku yang lain dengan rela harinya nak jadi model .

"Sape nak jadi model untuk fesyen show?"
"Haaa.. saya cikgu! Saya! Sayaaaaaa!!"
(Habes lah semua nak mencapap) Gurau ah. *mencapap ..Mr.Google

First. Aku nak jadi hos aka mc. Hmm lepastuh teacher cakap practice sampai pukul 5? pukul 5 eh. Ahh malas aku. Aku nak rehat lagi ape la. Blablabla~ Model tak cukup, so aku masok lah. Baju boleh lah tahan buruk nya. Ehem.. Ainaa tak sayang mulut ke.

Okaylah. Ade sikit gambar time hari tuh. Dari baju sekolah tukar baju untuk show tukar plak baju sukan (kawad).










Jurumekap plastik! Hehehe. Just kidding lah Ziera.



Gabra gileh time nih. Sampai pin pun tercabut habes!


Love it. Cikgu Nurul Nadia (membuat pakaian), Tea. Vivien dan Tea Noraini (pola pakaian)
Rasa macam nak cuci buat frame je gambar nih hehehe.



Senior aku. Ceh tetibe je. Yolerrr, dorang fesyen dats why aku ckp senior aku :O







Dah habis habis semua tuh. Aku cepat cepat tukar baju. Hmm make up tuh sayang nak padam so tunggu ah nak mandi baru aku padam. Hehehe. Lorat betol. 

With Sis Ajue.
Sape lagi kurus? :D
Eyraa Sally, panggil Sally taw. Kahkahkah!
Kesian dia kekotoran, baru habis Bola Baling.


Sebelum berpisah dengan aku semua semua, amek lah gmbr jap hehehe. Saje je. Actually aku ng dua orang kawan aku lagi dalam gambar yang pakai t shirt tak naik dorm, dorang yang pakai baju sekolah lengkap naik dorm. Alah berpisah jap je pun :P



To be continued.. hahaha..
Goodnight oll my silent readers..!

2 comments:

  1. salam,aina,.thanks sudi folo CN,.

    btw,cikgu aina tu CN kenal la,.hehe,.die fr UPM kn?,.xpela,diam2 sudahh,.hehe

    ReplyDelete
  2. yeke?
    opss kecik nya dunia. hahaha.
    cikgu saya yang mana satu? ada tiga orang hehee :D

    ReplyDelete