Monday, March 14, 2011

OMG Birthday Abang Benjoy lah

Omg .. omg.. omggggggg! Birthday Abang Benjoy ah semalam. Aduduh.. nak bagi apa dekat dia nih. Mesti A. Benjoy dapat banyak hadiah nih. Susah hati plak kalau tak bagi. Kahkahkah~ Ainaa so drama. Stop it. Opss bukan hari nih tapi semalam. HAPPY BELATED BIRTHDAY ABANG BENJOY. Hmm a'ah lah dia tak tahu lah aku tengah cakap dngan dia nih siap tulis dekat belog lagi. Cane erk. Ade sesape boleh tolong bagitahu dia tak yang aku wish dia nih? Kira ini lah hadiahnya. Hehehe. Alah korang nih aku saje buat gimik. Buat gedik gedik. Dah lama tak menggedik lah katakan. Haruslah. Kihkihkih. Kesian semua dah nyampah dengan ayat aku bagi tadi. Jangan lah macam tuh. Oraiit.

Aku tahu birthday Abang Benjoy pun dari orang, dari manusia.. dari hamba Allah.. Kaum adam.. yang bernama, jeng jeng jeng. Hahaha. Dari bro Adika Putera. (fuyoo panggil nama penuh ah). Huh, tadi tiba tiba plak teringat nak view dia punya belog. Dah lama tak baca entri yang dia post kan. Kesian dia merajuk ,aku tak baca belog dia. Hahahaha kidding lah. Perasan nya engkau.

Haaa. Okaylah, aku baru balik dari keluar pergi cuci gambar. Sebenarnya dah balik lama dah, lepastuh tertinggal pendrive dekat kedai gambar. Patah balik -.-' Mana tak bertekak aku dengan kakak aku. Hanya kerana mu PENDRIVE. Ergghhhhh. Penat! Malam nih pulak, kejap lagi lah maknanya. Aku ada kerja sikit. Abah aku yang bagi kerja, aku buat jelah. Takkan nak cakap. Ah buat sendiri! Amboi besar pangkat nak melawan abah aku. Itu sudah melampaui batas tuh. Hmm aku rasa aku dah lari tajuk. Dari birthday kepada kerja. Hahaha Okaylah dah lah tuh. Anyway..


Selamat Hari Jadi yang ke ** (aku pun tak tahu berapa umurnya ekceli ahaks~). Enjoy dengan hari anda okay. Sekarang hari awak, nanti nanti hari saya Bye

p/s : Saya rasa saya dah jatuh hati dengan ehem ehem.. ohokohoks~

1 comment: