Tuesday, March 15, 2011

Senarai Barang hahaha

Saje nak meluangkan masa bersama belog tersayang.

Ini ialah senarai barang nak masuk asrama balik minggu depan dan barang sekolah yang tak cukup. Ada juga terselit bukan barang sekolah. Alah ambil kesempatan hidup je. Bile lagi aku nak beli barang barang ini semua. Masa ini lah. (ha'ah masa ni lah kau nak perhabis duit ye).

SENARAI BARANG (baca dengan nada lemah lembut gitu)

1. Ubat gigi boleh ar jenama colgate

2. Masker nak pakai tengah malam saje nak buat takot dekat orang yang badan saiz XXXL

3. Kain batik *saya mandi kemban kadang kadang best sangat sebab dapat main baling2 sabun

4. Tuala kalau boleh nak bawa yang warna pink saja sebab bilik saya dah warna pink selipar bulu2 pun warna pink cadar semua pun juga.

5. Chocolate, biskut, keropok, air kotak satu kotak, macam2 lagi. Makanan ini untuk saya seorang saja walaupun banyak satu guni. Saya tahu kawan2 roomates saya kebuluran sebab itu saya makan sorang sorang. *isk isk.. tak baik Ainaa..

6. Getah rambut baru sebab getah rambut lama saiz dia dah macam saiz gelung rotan. Gulp!

7. Nak bawak tudung yang baru juga. Tudung ala ala mak saya pakai tuh.

8. Oh ha, perfume saya nak bawa. Sebab saya pergi sekolah selama saya duduk asrama just guna sabun tak guna perfume.

9. Pen pilot 4 batang. Hitam dua biru dua. Al maklumlah pelajar yang rajin buat nota memang dakwat cepat habes.

10. Fail ape benda ntah nak letak exam paper. Kuat sangat nak exam nya Ainaa hoi.

11. Novel Katerina dan Lagenda Berakhir. Ahahaha. Tiba tiba terselit buku yang tak berkenaan pulak dah.
12. Buku latihan Bahasa Malaysia Axis Tingkatan 4 cikgu saya suruh beli sendiri.

13. Kasut sekolah warna hitam untuk spair je. Disebabkan saya masuk kawad saya takut kasut kesayangan saya koyak habes dan haus habes. *Tak payah takut sebab kasut kau dah terkoyak sikit. Sikit jeh.

14. Pembalut meja plastik untuk meja saya saja. Saya nak hias meja saya habes habesan. You olls jangan jeles ok. *bajet bajet je ko ni

15. Cikgu guru kelas saya suruh cuci gambar 4R atau apa apa saiz yng comel comel untuk letak dekat belakang kelas. Bagus lah idea cikgu saya.

16. Baju baju seluar bedak sunblock semua jangan lupa. Eh dok eh.. dok lupa..

Haaa saya rasa ini saja barang nya. Ini saje ye. Tak banyak pun aku punya lagi banyak. Habes aku kesah ke. Hmm, nanti hari ahad dah nak balik hmm alamak sedih plak cakap pasal hari ahad dah nak balik. Teringat something.. boleh nangis ni. Lek ar. Tak payah nak nagis sangat sebab dia. Hihih. Okaylh, nanti hari ahad saya dah nak balik saya nak beli makanan segera maksud saya saya nak makan waktu tengah2 malam. Makanan macam nasi, donut so on. Makanan ini je boleh kongsi. Yang lain. Ahhh belah saya nak bagi dekat roomates saya. Heeee. Kejam. Saya pantang bukak locker ada je yang bersuara AINAA NAK KEROPOK NAK BISKUT.. AINAA NAK AIR MINERAL. hahaha saya hampir nak simbah je air longkang yang banjir tu kat muka sorang sorang yang mintak makanan dekat saya. Lah lek lah, jangan siarkan entri ni dekat paper front page malu saya nanti mana nak letak muka. Hii.

Hmm and lastly saya harap ahad nih saya balik saya tak terserempak dengan sape sape. Saya malas nak ingat semuanya. Biar saya pergi tak payah nak jumpa jumpa saya dah. Awak dengan awak, saya dengan saya.Tak perlu nak bersua muka lagi.

p/s : tiba tiba teringat dekat kawan sek men dtho. Anis, Ieka, Azam phewwwit hahaha.

2 comments:

  1. gmpak la blog kau kwan..haha.. ilike =))

    ReplyDelete
  2. Ahhh kau ahahaha
    thanks serrah

    ReplyDelete