Sunday, March 20, 2011

Tebang hutan dan semak samun di ketiak

ANIS GELANG KAU DEKAT AKU SORRY DAH PUTUS.. ADEK AKU BUAT. hahaha acah je, cuak kaaauuuuu!..

Hokay hokay hokaaaaaaaaayyyy senang rasa di hati..

Hai semua. Petang nih saya nak balik dah. Jumpa lagi. Saya tak hupdate blog dah lepas nih. 2minggu taw. Simpan simpan lah sikit rindu awak dekat belog saya tuh hahahaha... Okay yang nak balik asrama pun (Anis, Ammar, Kembar adlina adila, Syikin) Bye bye oll.. haaa jangan lupa cukur segala bulu bulu.. Kalau ketiak tuh dah rasa macam hutan belantara buatlah aktiviti mencukur pada petang ini okay. hahahahaa... Bercukur lah beramai ramai.. Dan petang ini juga saya akan keluarkan satu baldi air mata sebab kee berjauhan dengan keluarga.. Oh nehi nehi.. Argh sekarang pun rasa nak nanges. Walaupun rumah dekat 10km dari sekolah rasa macam.. Arghh kenapa aku perlu dan harus serta wajib duduk asrama. Shit! Tak dapat senyum senyum dan keluar berjalan jalan shopping dengan keluarga. Nak nanges lagi sekali! Dush dua baldi air mata. Satu baldi dekat rumah satu lagi dekat asrama.. Ok byee.. Jaga diri sayang sayang ku sekalian.. Khakahkah!~