Friday, March 18, 2011

Tererkah korang?

Apa khabar semua pembaca BlogAinaaSposa? yang dicintai? Gua harap semua org cukup bergembira, happy happy tanpa duka lara adanya. Gua? Gua macam biasa selalu banyak happy sebab tuh gua sentiasa awet muda dan berseri seri ahaks~Bila muka dah berseri seri sudah tentu gua dapat jupa dengan ramai jejaka tampan haahah sebagai teman sejati je pun. *Opsss... jewh pown.. ahahaha. Sedar tak sedar sekarang bulan tiga dah nak masuk bulan empat ye. Kejap je dah nak masuk suku tahun. Mmm.. ada apa dengan April? Tentu tak sah tak bukan kalau org tak kaitkan dengan April Fooll. Tapi sebelum korang fikirkan apa peristiwa lebih penting sikit ..sikit je berlaku dlm bulan April. Kalau dulu..atau sebelum2 ni.. Maulidur Rasul kankankan. Aku pun tak tahu lah. Mungkin Hari keputeraan Sultan Johor kot. Ye ke? Ape ape ar. Haaaa.. Nak cerita apa erk? Oh baru gua ingat sekarang. Ini pasal korang jugak. Sekarang gua malas nak cerita banyak banyak pasal gua dan kawan2 gua. Ceh! Kasar lah pulok. Okaylah sekarang saya malas nak cerita banyak banyak panjang lebar macam karangan yang selalu saya buat pasal saya dan kawan kawan saya. (sape suruh buat pnjg2?). Sekarang saya nak cerita pasal korang pulak. Yeaayyy! Bocor rahsia. Hehehe. Maaf lah saya tak de kerja lagi saya masih bersekolah. Sebab tuh saya suka cari informasi dan jaga tepi kain orang lain. *hmm tak baik gituh.. Okay ar, saya cakap nih apa yang saya lihat. Bukan saya perfect sangat pun.(mmg tak perfect ekceli) Kadang2 saya baca dari artikel2 jugak pasal zamn zaman sekarang. Jadi saya buat ringkasan di sini. 

Hmm..

Perasan tak ada orang nih hahahaha dia..

Jaja cerita sana sini pasal keburukan orang lain yg kononnya membuatkan mata dia jadi sakit bila tengok. *elok sangat ah tuh? Saya tak kata saya perfect nak cerita pasal orang lain. Hee habes dikondemnya kisah m'syarakat padahal diri sendiri lgsng tak beribadat! Ade lah budak tu.. Eh, pergi jahanam lah! (bukan ayat saya). Lepastu mereka mereka mengaku tahu serba serbi pasal politik tp bila ditanya sape tokoh politik negara jawabnya OPRAH WINFREY. oprah winfrey ye kak?Wahh opah aku lagi pandai temberang daaaa..

Betol tak u olls?

Pantang ditegur sikit je silapnya. Tegur secubit je..terus melenting merepek meraban sana sini. Katanya tak payah nak ajar sebab dia lagi dulu makan garam. Otak tu dah masin sgt sampai dh tak boleh terima pendapat orang.Kihkihkih.Sedap kata orang. Kau dah perfect ke? Eh dok eh..dok.. *geleng geleng

Bila...

Cikgu mengajar kat papan hitam dekat depan kelas (takka belakang.teleng kepala kang) dia boleh pulak selamba baca buku "Lagenda Budak Setan" Ciss biadap. Bila dimarah dia cakap dia dah tahu segala bapak formula tu dari kelas tusyen Kasturi. (Eh eh tetiba plak). Result SPM pelingkup. PMR pun sama. Lepastu salahkan orang lain. Salahkan tusyen lah, salahkan Boyfriend lah salahkan makayah lah.Salahkan cikgu lah. Cikgu ajar tak faham lah. Cikgu ajar tak betul lah. Cikgu tak reti ajar lah ape lah. Habes kalau tak faham tak reti tanya? Lepastu macam kau pulak cikgu kau nak komen2 cikgu itu cikgu ini. Haketuihhh laaaa.

Ini aku jarang lihat lah. Bila selitkan surah surah dari kitab dai bangkang sama sekali sekeras kerasnya siap keluarkan kata kaat mutiara dari pelakon barat terkenal tuuuu. Phewwwwit! Kononnya pemikiran dia lagi mendalam dari surah surah tu? Cuba tanya alif,ba,ta kat dia tengok. Tergagap gagap agaknya.

Banyak orang cakap yang diorg bnyk ilmu. Banyak kali kita dengar dia merapu tapi banyak kali kita tengok dia sebenarnya langsung tak tahu. Banyak cerita kata yg dia terer sedangkan bnyk yang auta lebih je. Itulah jadinya kalau bnyk menipu dakwa dirinya terer walhal lebih bnyk tak ada apa apa.Bukan? Setuju? Ahaks~ Maaf entri ni tak de niat nak buat sesape terasa atau tak de niat nak sindir sesape. :')

Aku : Sementara tunggu idea nak cari ayat entri baru ni. Aku bukak fb.. Ahh lembab nak mati! Oh.. haaa. dah dapat idea. Boleh sambung tulis. Tengah tengah tulis.. Dekat tab sebelah (facebook).. Mohd Nazmi hantar chatbaox? Macam terkejut. Suka gila gila pun ada. Suka tak terkata. Terus click tab sebelah. Hak ele.. Mohd Nazmi not Muhd Nazmi okay?Ya allah apedehal nih aku asyik teringat dekat dia je nih. Sampai ke mimpi aku teringat dia. Pergh dahsyat kau Ainaa. Hahaha. Takpe aku dah cakap dengan dia yang aku tak kesah semua tuh. Aku tak rasa dendam dengan sesape. Aku jugak tak salahkan dia. Aku tak kata dia jahat atau sewaktu dengannya. Dia baik. Tapi entah lah. Aku cuma sedih sebak bila fikirkan.