Thursday, March 17, 2011

Wa jumpa Ain Anis dan Atiqah Roslan & Bro Shah Jaszle

Eysowk titerw nuck pegy tengock wayangs shama tawan titerwh (melampau giler bahasa hehee)
Maaf lah kalau ada yang terasa. Saya tak suka bila baca apa apa text sama ada text massage ataupun di fb mahupun di belog.. text nya macam text yang saya boldkan seperti di atas. Tolong jangan rosakkan bahasa kita, okay? Saya tak kata saya perfect. Tapi saya nak tegur saje. Saya pun kadang kadang ada tertambah huruf2 tak berkenaan bila tulis. kadang kadang tulis macam tuh boleh susahkan saya saje. Saya macam tengah mengeja sebab saya baca lambat sangat. Ingat lagi tak video "Ewwww".. hahahaha. I loooike. Saya sangat setuju okay dengan video itu. Okay dah lagipun buang masa tulis macam tuh. Makan masa kan? Apa motif sebenar hah? Okay dah habes membebel. Masa berlakon dah tamat. Boleh bersurai. Kbai!



Ehem. Lupa pulak nak tegur awak semua yang comel comel. Kiut miut tuh.. Hai awak yang tengah baca.. Hai orang Setiawangsa, Kuala Lumpur, Malaysia, dunia.. Wah wah. Nampak happy je. Tengok gambar atas ahaha kelakar banget! Takde ahh reunion sangat. Just jumpa pergi jalan jalan satu KL lepastu lepastu kan... kiteorang tengok wayang cerita.. Hmmm boleh lah buat tidur cerita nih. Cerita Ratu The Movie. Hehehe. Ya allah mengantuk tahap gaban ah cerita nih. Menyesal jugak masuk. Eh dok eh dok eh *geleng geleng. Habis lah lepas nih semua tak nak tengok cerita tuh. Jahat lah Ainaa ni -.-' Janganlah macam ni.. cerita ni best sangat sangat sangaaaaaaaattttt! Taaawwww. Taw bukan tahu bukan juga tauhu.

Okay sepatutnya mula mula seklai plan nak pergi mandi manda dekat Desa Water Park dengan lebih kurang 10 orang yang lain. Aku dah conform dah nak pergi. Dah senyum sampai ke telinga dah nih hahahaa. Tiba tiba atiqah cakap tak jadi pergi sebab takde transport. Maknanya sebelum nih ada lah transport (van beraircond). Cancelled pun sebab transport tiba tiba takde. Pakcik tuh hilang.. Dia balik kampung agaknya hehe. Yadda yaddaaaa yadaaa... Dia ajak pergi KLCC pulok. Aku okay je. Boleh sabar lagi. Hahaha last minute dia kata pulak, pergi times square. Hilang sabar aku.. tahu???? Ewwww bencinya perkataan TAHU.

Okay dah pagi tadi aku bangun nak keluar pukul 10. Janji pukul 10:30 dah gerak. Grrrrr -.-' Pukul 11 jugak akhirnya aku keluar rumah. Mana taknya nak bersiap ade lah dalam sejam hihihiii... Blablablaaaa~ Dah sampai jumpa Atiqah Anis semua.. Shah Jaszle pulak? Itu lain cerita. Gelojoh ar kau.. Dah jumpa semua kan. Aku dengan Anis jumpa masa dekat rumah lagi. Lepastu kiteorang jumpa Si Atiqah nih dekat LRT Jelatek (dia yang suruh tuggu sana). Lama gila aku tunggu kau Atiqah.. Hahaha acah je. Dah jumpa jumpa. Gelak gelak sungguh riang (gelak ah, suka lah sangat, kang ada yang jatuh padan muka..bala ahaha). Dalam tren.. monorail segala bagai. Pergh macam macam bau, bau kentot semua ada. Ye ar tu Ainaa.. tipu je kau.

Sampai je dekat Times Square perut semua dah berzikir. Ada perut salah sorang daripada kami yang perut dia buat konsert ROCK! Jangan risau.. nasyid pun ada ahaks~So we oll pun pergi lah makan.. Eh sebelum maan we oll pergi tengok cerita apa. Kena beli dulu ticket kalau tak nanti Ratu ratu nak tengok wayang tak de tempat dah ahaks~ Bla bla bla.. Mula mula nak tengok Big momma's lepastu tinggal seat paling depan sekali. Memang kepala aku tak dongak ah time nak tengok. Tak jadi! Aku sangat bengang dan bingung serta runsing..Hehehe, so tengok ah cerita yang terbaru (tak tahu lah terbaru ke atau dah keluar 2minggu..aku kan duduk asrama,weks) Beli ah ticket.. 3 orang eh? Yee 3 orang kak.. Then

"Ko nak makan ape?"
"ko nak makan apa???"

Haaaa. ko nak makan ape, ko nak makan ape tengok tengok dah ada dekat KFC. Woah ramainya. Meja kiteorang amek kecik je. Tak muat. aku nak masuk pun terpaksa bergaduh lawan tarik muka, muka sape paling cun bile dah marah haahha. Takde lah. Masa aku nak masuk belah dalam sempit kawasannya, jadi.. Bile aku nak masuk je orang tuh tarik tarik kerusi sambil tengok tengok belakang. Aku pun.. eh tak muat ar. Kecik mana bontot aku nih ko bagi ruang sejengkal je. -.-' Ohh tidak *err tetibe je. Banyak benda kiteorang bahaskan. Cerita pasal sekolah kau lah, sekolah aku lah. Cerita pasal B*b* lah ape lah. Aku dah malas nak cakap pasal ni? Nak buat macam mana. Aku sayang kau lagi bubu. Pergh statement panas. Hahaha. Lek lu lek lu derrrr. Gurau jeh. Tengah tengah makan je ade je yang bersuara sekarang pukul berapa lah apa lah. Ye ah excited nak tengok RATU THE MOVIE. Semua nak jadi ratu lah konon kankan. Ahakas~

Okay so wa.. wa(ieka) dengan wa(anis).. bergambar click! click! ah lepas semua sudah berlalu.

Cun tak kami pose dekat sini?

Ada macam ratu tak? Ahahaha perasan gilaaaakkkk

ok smile... 1..2...3...And ieka says... Bubuuuu!! Tengok ah mulut die. Tak habes2 dengan nama Bubu?
Jeles Gf dia kang mampos aku.

Orang yang lapar memang kene macam gini.

Bila tengok balik. Ehh sejak bile muka kita macam putih je ieka?
Ciptaan tuhan yang muka kita putih. Ewww.



Ieka : Ainaa nak baca mesej Bubu boleh tak? 1 je..Nak tengok dia mesej ko je (yelakot,aku lupa)
(hmm mula mula macam tak nak bagi..lepastu..)
Ainaa : Nah..
Dia pun baca..
Ieka : Ehh a'ah dia nak jumpa kau je!..
Dia kata lagi..
Ee.. korang macam romantik je?
Aku senyum lebar sampai ke telingaaaaaaaaa ahahahahhaaa :D
Nak buat macam mana,dia bukan aku punya sekarang?!

Muka stress ar konon tak dapat jumpa Abang Shah balik. Oh haaaa. Cerita pasal Abng Shah Jaszle. Masa kiteorang tunggu adek Ieka. Sembang2. Aku dengan gelak2 nya. Kawan sekolah sekelas pulak tuh se dorm tidak hehee. Datang.

Rynn Ariff : senyum je (ayu dengan bertudung)
Aku : Ehh? Ryna? Hahaha ko buat ape kat sini? Dengan sape?
Rynn Ariff : Tak de buat ape. Aku sorang je.
Aku : Ohh.. haaa. ni kawan sekolah lama aku (haha tiba2 je).. ini Ieka dia mengada2 sikit, ini anis dia pemalu ahaks~..
Haaaa... ini ryna.
Rynn Ariff : Eh kau comel doh..
Ainaa : Eh kau ni mana ada.. (konon je nih dalam hati bukan main bunga2 di taman)..
Bla bla blaaaa...ryna dah gerak. naik eskeletor.
Hmmm masa nih lah kiteorang nampak Abang Shah Jaszle. (dia tengah naik eskeletor, belakang ryna je)
Ieka nampak dulu. Then Abang Shah tata dekat Ieka. Lepastuh buat peace ape semua lah. Ieka macam terkezut gila gila nak mati.. die pergi pandang bawah.. lepastuh.. pandang balik Abang Shah sambil cakap.. Ehh itu Shah Jaszle..? (aku pun pandang).. Hah???!!!!!!! Weeeeee!!!! Dah time nih semua dah berangan nak amek gambar lah ape lah.
 Hahhhh! So boring! Kiteorang pun ape lagi.. Snap sendiri2.. Ahaks~



Hahahaha senonoh sikit perangai ieka hooooiiii. Tak jadi Abang Shah nak ngorat xD




Dah nak balik. Mahal sangat lah tuh muka awak~ Dekat traffic light pun boleh..
Sorry lah gambar nih aku dah ritate tapi bila upload dia still macam nih.
Ko marah tak? *angguk angguk


Nak jugak tengok muka orang yang amek gambar nih.. adoooiii. Mana dia hah?
Tahu nama je, muka tak nampak hahahahampeh~ hiii.
Wa sampai rumah pukul 6:30 petang. Balik mandi kemas bilik dan.. inilah hasilnya. Excited bukan? Cepat komain hupdate belog. Hanya kerana mu Pembaca Ainaa Sposa. Ceeewwaaaah hahaaha!