Friday, April 15, 2011

Bila ERT masuk padang

"Bila ERT masuk padang, semua orang pandang pandang".

Today was veraay veraaay fun. ^^ Aku dengan kawan kawan aku yang macam muka seakan seakan orang dah nak stress dan penuh dengan msalah ..balik ke rumah yang betul betul syurgaku. Dah 3 migggu aku tunggu akhirnya... hahaha. Okaylah hari tuh 31 Mac 2011 we olls from KPA girl *ceh! dah dihantar untuk ke Stadium Mini Setiawangsa. Eh tak, itu Kadet Polis lah. Haiya. Kami ke Pulapot (Pusat latihan Polis Tentera). Pertandingan kawad kaki peringkat zon keramat telah diadakan. Sebelum hari tersebut (malam tuh lah kan) semua warga KPA berpusu pusu membuat aktiviti aktiviti yang diberi (mengilatkan kasut, tebok lubang and so on). Aku pada waktu itu sangat letih hmmm. tp apakan daya. Tinggal separuh jam je lagi lepas nih ko nak terbongkang ke nak baring tengah jalan ikut kau lah. Tipunya dia~

So pukul 7 bergerak rasanya. Yada yada yadddaa. Kesian jugak dekat diaorang nih. Ada yang tak tahu pulapot di mana. Heee bukan maksudnya aku paling tahu sangat selok belok jala dia. Tapi sekurang kurangnya aku tahu dekat maan tempat tuh sebab aku pernah pergi ..bukan berkawad tapi tengok abang kawad. Aicheh! Hahaha. Sekolah aku turn yang ketiga. Dup dap dup dap.. semua nya begitu.



Buat saiz Large punya. Kihkihkih~ So ini KP kiteorang. Sebelum perkenalkan anak anak buahnya, kenalkan dulu mak buahnya hihi. Comel kan. Garang... Penuh dendam aku dekat dia sebab dia suka marah.. Hahahaha gurau lh. Asal nak bagitahu dia lah tuh. Haish busy betol! Nyampah.

Jengjengjeng. Aku main upload je gambar. Tak pilih. Nasib lah sape ade sape takde.






Shahrul from smkdtho. Tiba tiba je. Warna dah samakan apa lagi. HEe^^

Oh hmm aku jumpa classmates, azzam azzim ..kawan ..tak delah lama sangat. Baru last year last jumpa.
Hehehehee. SmkDTHO











Kiteorang nih jenis yang tak boleh ada ruang masa sikit, mesti nak bergambar. HAdoooi :D
Hmm alhamdulillah we got 2nd place. Hadiah paling istimewa balik jalan kaki. Gosh! ------
Minggu depan aku kene pergi kem. Okay okay takpe je. Mesti aku bawak banyak barang. Walaupun berapa hari je. Hehehee. Tak tahu macam mana nak kurangkan bawak barang bila keluar holiday atau kem atau asrama. Memang aku punya gaya macam tuh kot. Mesti barang nak lengkap je. Kalau tak, tak senang duduk hihih^^. Hmm okay kita sambung lagi.  nak call someone blablablaaa~ See You dude babe (smile)

1 comment: