Saturday, April 30, 2011

Ehem excuse me!

Assalamualaikum saya ucapkan kepada semua warga wilayah JE! Macam mana kalian di sana? Sihat? Separa? Atau sakit? Mahupun dah tenat dekat hospital tuh. Heee. Apa apa pun saya di sini mendoakan kalian sihat sihat belaka. Okay? Hmm Nampaknya lah kan. Nampak lah bukan tengok atau apa. Hee. Makin ramai pulak manusia yang bergiat aktif dalam dunia belog nih. Kalau yang dah lama ada macam saya nih (cewah saya pun baru je buat) tiap tiap hari nak hupdate. Dengki betul. Kalau yang tak de tuh, tiba tiba zaaaaap boleh ada, siap dah letak ambar dah hias bagai kalah aku! Hmm ekceli hari ini aku menulis blog hanya untukj mengisi masa lapang je. Sekarang tengah tunggu mama aku. Dia dekat Hospital Seberang Prai. Aku dalam kereta dengan adik aku. Aku tengoh menulis blog, adek aku tengok tv. Muhahaaha! Kiteorang malas nak turun. Bukan malas. Tapi.. tadi dah turun, lepastuh panas gileh lah weh dalam hospital tuh. So apalagi masuk dalam kereta bukak aircond lah. Hee ^^. Sedihnya hari nih aku tak dapat pergi jamuan KPA dekat Restoran Nelayan, Tasik Titiwangsa. Sobsob~ Dah rancang dah nak pakai baju tuh, tudung tuh, kasut nih. Sudah menggebu gebu ketidaksabaran aku nak pergi jamuan. Tiba2 tak jadi pulak.(aku lah yang tak jadi) Kena balik kampung! Hattuihh! Haprak. Kihkihkih~ Hmm nampk nya kampung dah memanggil.. dah seru namaku..