Sunday, May 29, 2011

Nurul Izzati Binti Che Anuar

Rindunya dekat Along. Tadi kak Lany wall aku, dia cakap 'tak rindu kau ke?' aku terus nanges sorang sorang dalam bilik kau. Sekarang.. baru aku tahu macam mana kalau kau takde, aku sunyi je dekat rumah, nak pergi jalan pun dgn kawan kawan atau mama dgn abah. Selaluny dgn kau. dulu.. aku dgn kau sellau bergaduh.. makin berjauhan, makin kite rapat, bukan? patotlah kite makin rapat rupanya kau nak pergi jauh dari aku. Selalunya kau yang ajar aku time study bile akiu tak faham especially math.. Tapi sekarang? Aku belajar sorang sorang dekat rumah.. Along.. Aku sayang kau sangat sangat.. Aku doakan kau berjaya kelak. Kalau aku tak berjaya, kau lah harapan aku mama abah.. dan semua orang. Aku tak nak tengok mama abah menangis sebab anaknya. Sekarang aku tengah berusaha untuk SPM nanti. Aku yakin aku boleh buat walaupun kau tak de untk beljar dgn aku. Jaga diri elok elok dekat sana. Jangan kecewakan mamam dengan abah. Mama dengan abah dengan adek sihat belaka dekat sini. Aku janji aku takkan buat perangai lagi dekat sekolah atau asrama and.. aku tak nak nyusahkan mama lagi. Sekarang misi aku nak belajar je macam kau jugak. Aku tahu aku dikenali ramai bukan sebab masalah displin tapi sebab kecemerlangan aku dasn sahsiah diri aku dekat sekolah. Aku janji aku akan ikut jejak langkah kau. Walaupun dekat sini ramai kawan kawan yang suka melepak.. main main.. aku tetap dengan pendirian aku. Dan ,kau dekat sana jangan lupa keluarga dekat sini.. jangan lupa mama abah..

2 comments:

  1. gila sedih kau tulis mcm ni,ainaa ! hahaa..jgn main-main.ikut jejak langkah kakak kau,pelajar cemerlang sekolah..lepas ni kau pulak sambung study kat negeri lain..btw,make sure dpr bilik elit 1,belajar kat meja kakak kau dulu.HAAHHAA..tak dpt meja si zaty,meja sebelah dia pun okeylah (meja akulah tu) .hahahaha..

    goodluck spm 2012

    ReplyDelete
  2. ehehe thanks for your advice. mesti dapat punya bilik elit. elit 1. kihkihkih!!

    ReplyDelete