Thursday, June 2, 2011

Paling seronok bila ..

(keluar dengan kawan kawan tersayang)

Salam readers,

Aaaacak! Hmm maaf lah malam nih saya tak boleh nak bercakap sebab muka saya dah macam hantu dah nih penuh dengan bedak tejuk!!^^ Padehal memang tak bercakap pun. Aku suruh kau taip jeh. Kerja menaip ini tak memerlukan khidmat dari anda untuk bercakap ye. Ok ok..

Hmm rasa rasa u oll dah berapa lama cerita Nur Kasih The Movie di tayangkan dekat cinema? Lama jugak dah kan. Tapi kesian saya baru je pergi tengok hari nih dengan kawan kawan saya. Cewah macam ramai lah pulak kan. Saya bergerak dari rumah tadi pukul 12. Tepat tak tepat lah jugak. Rumah saya banyak jam so saya tengok jam depan pukul 1156 tengok jam belakang 1201. Eh? hmm boleh ar ni hahaha.

Yang paling geram bile..

Malam semalam 19:49.

Saya : Farrah esok keluar nak?


Farrah : Jom.


Saya : Syikin pun kan? pergi wangsawalk. Betol ke? Jom la. Aku takde kawan. Anis balik kg..


Farrah : Ok. Dia pergi (syikin)


Saya : Ok nanti pape aku text kau je.


Farrah : Dengan confidence..jawab, OK!!


Hati saya rasa semacam dengan Si Farrah nih. Macam tak betol je Farrah nih.


Esok pagi (pagi tadi).. Dah siap semua..

Saya : Farrah, dah bangun?


Tak balas..


Saya : Call num rumah. Adek LELAKI dia angkat. Hello. Farra ada?


Adek : Farrah takde. Dia keluar dengan bapak dia.


Saya: Ohh pergi mana? *aku sibuk sibuk ar en nak tahu jugak


Adek : Hmm.. tak tahu lah.


Saya: Ok takpelah bye!..

Saya dah risau sebab Farrah dah keluar dengan bapak dia. Time nih dah pukul 11. Hmm agak2 pukul berapa dia balik? Gerak 11:30. (diaorang yang naik bas lah sebab bas lembab macam kura kura nak mati). Saya? Wohooo mama saya hantar wek wek~

Call syikin pulak. Syikin angkat call tapi macam baru bangun je budak nih. Hadoooi pehal semua macam nak tak nak je nih pergi? Pening saya. Gelisah pun ada. Saya dah bersiap bagai boleh pulak terbongkang lagi dekat rumah? Bagos bagossss.. Syikin cakap 'Farrah tak pergi ar weh, dia kluar ng family dia'..Saya memang suka sangat kan. Bla..bla..bla.. Syikin tak dgr ape saya cakap. So text ar dia. Text sekali gus dengan Ieka Roslan.

Saya : Sape yang pergi? Aku takot aku takde kawan ;(


Syikin : Ieka, aku, pika. Takpe aku ade untuk kau.


Saya : Hahaha ok!

Ini text masa lepas call Farrah. Lama sikit tuh saya call syikin. So tiba tiba jadi text dengan dua orang. Macam pening kan?..

Saya : Wei Farrah pergi ke tak ni?


Ieka Roslan : gi la.. ko tanya ar die.


Malas nak balas hahaha. Ieka text balik saya.


Ieka Roslan : Ainaa, Fra off phone lah!


Saya : A'ah., Syikin cakap dia takgi. Eee geram geram! Citer keling je Fra..


Ieka Roslan : Hahahahahaa so kau nak pergi ke tak?


Saya : Pergi lah. Tapi sape je yng pergi?


Ieka Roslan : Syikin, Pika. Yang lain tak pergi.


Saya : Tu je? Means.. 4 orang je lah?


Ieka Roslan : Yup :D

Hmm okay tak pelah redha lah Fra tak ikut. Saya follow je lah dorang^^

Dah bersiap semua. Off laptop. Pakai tudung sebab nak tutup aurat hahahaha. Pukul 12 dah? Ohh kejap. Gerak mama hantar. Dah sampai kan. Farrah text. 'Ainaa kau ikut ke?' Aik! Budak nih apehal.

'ikut pergi mana plak?'..

Farrah : Pergi KLCC lah.


Saya : Ohh ikut arr.. kau?


Farrah : AKU LAMBAT SIKIT KOT. KAU G AR DULU.


Saya : Aku tunggu kat LRT taw? senyum.


Farrah : Okay.


Saya : Kau g naik apa?


Farrah : Bas ar. Kau pergi dengan sape? Kat ne?


Saya : Aku sorang ar. Otw.


Farrah : Alamak, Kembar tak gi pulak. Tak pelah kau pergi jelah dengan Syikin. Kau text ar die.


Saya : (Huh?? lawak??!!! lawak??!!!!) Habes kau tak gi ke? pergi je ar. Aku sorang sorang nih takde kawan.


Farrah. Alah nanti dorang ajak aku pergi Times Square. So aku nak save ar. Kau kat ne?


Saya : Alah tak yah ar g Ts. pergi Klcc je dengan aku. Dah sampai dah.


Farrah : Dengan sape?


Saya : Sorang ar.


Farrah : Kau tunggu jelah dia.


Saya : Habes kau?


Farrah : Aku tak pergi lah.


Saya : ISSSSKKKK.


Farrah : Kau ingt kau sorang je isk? Aku lg isk.


Saya : HAHAHAHAHAHAA!!


Farrah : Kau kirim salam jelah dekat diaorang.

Finelah Farrah~ Tunggu lama gile. Syikin pun sampai. Lama sikit Pika sampai. Lama sangat sangat Ieka datang. Sekor sekor sampai. Mujur 4 orang je. Kalau 10 orang macam tuh? Haruuuuuuuu.

Terasa macam lama gila nak sampai Klcc hahahhaa. Dah sampai je saya text mama ' mama ,baru je sampai'. Hmm terus pergi kaunter ticket. Ekceli dalam train dah plan awal2 ng ieka 'nak tgk Nur kasih'.. on je. Sampai2 tengok skrin ,ok nur kasih pukul 3. Beratur terus. Syikin and Pika tengok cerita pirates pukul 3:30. Hmm lambat lagi, baru pukul 12:40 jalan2 lah satu bangunan suria tuh kan. Bergegar tak rasanya? Hahaha.


















Dalam pukul 1 pergi makan. Ehem ehem. Suddenly cewaaah!.. tiba tiba je en. Ieka bersuara. 'Eh eh jap, azwan! Azwan!'.. Semua cepat gile mata mencari hahaha. 'mana?? mana?!!' .,. 'tu tu.. dia dengan bulan..' Hahaha kantoi. Emm syikin pun ajak saya pergi. Mula2 tak nak lah en sbb ada gf dia. Bila gf dia dh belah beli mknn. Tak sure lah beli mknn untuk dia je ke atau untuk Azwan sekali hihihi^^. Saya dengan syikin pun pergi serbu Azwan. Malu kau!

1. 

2. 


1. Mula mula tk nmpk. mana lah si Azwan dengan gf dia. Nak tgk ugak! Hahaha. Pika yg tk nmpk. Dia snap dari jauh. Hmm mmg betol lah diaorg nih? Adooi.

2. Datang datang je. Dia pun mesti terkejut en? Malu kau Azwan merah padam muka. Beg nak sama. Baju pun nak sama. Warna je lain. Hahaha. Tengah sembang2 ng Azwan, tiba tiba saya terpandang gf dia. (gf dia tengh beratur dkt Mc'd) omg, omg..omgggg!!! Gf dia pandang lah. Jom lah syikin.. hahaha.


BERKILAT DER MUKA KITEORANG BILA DAH BUKAK FLASH