Monday, June 27, 2011

HAPPY BIRTHDAY BIE.

Salam readers yang disayangi,

Sesungguhnya aku terlupa bahawa hari ni hari ulang tahun yang ke-16 bie. Pergh jujur sangat awak. Jujur itu amalan yang baik bukan? So happy birthday to my bie. Macam mana boleh ingat. Okay tadi aku online ,lepastuh offline. Memang kene macam tuh kalau dah lama tak layari internet. Bila last online dekat home aku , ada muncul Eyraa share blog dia yang dia create 'about an hour ago' ahahaa. Bukak lah kan, huh? OHMAIGOSH baru aku teringat. Cepat cepat aku tak nak wish tapi nak buat entri untuk bie. Itu satu hadiah jugak bukan? Bangga jugak kan nama awak ada dekat blog saya? Hehehe. Akhir sekali. bie jadilah orang berguna. Jangan sia siakan hidup awak dengan perkara yang tak berfaedah seperti melepak, pergaulan bebas, membohong, tak sembahyang, ceh! macam aku je nih? Nehi nehi.. Biar susah sekarang jangan susah di masa depan ye bie. Nak buat perkara zina atau perkara jahat? Hahaha sebelum tuh ingat mak ayah. Masya Allah.. Betapa susahnya mereka bekerja mencari rezeki dan memberi nafkah untuk anak2nya. Kenapa anaknya buat begini? (apahal pulak aku nih). Okay. bie jaga diri. Sayang awak.

Tertanya jugak siapa pulak bie nih. Boyfriend Ainaa kot xD



Kahkahkah ini lah dia. Bukan boy tapi girl. Nak tahu yang mana. Tengok yang paling tinggi sekali cewaah.!

She's Sabihah Bt Sufian.

Okay untuk maklumat korang petang nih aku baru balik. Hari nih aku cuti. Boleh senyum sinins sekarang jugak! Ada sesape yang jeles sebab cuti? Hehehe. Okay what korang g sekolah belajar pandai, aku dok melangut kat rumah. hari sabtu (25/6/2011) sekolah aku ada hari keusahawanan, jadi kami warga semvert dengan bangganya tak datang sekolah hari nih. Tapi petang nih dah kena balik hostel. Ingat esok baru nak balik tapi disebabkan saya ada kawad malam nih.. petang nih jugak aku balik nah.

Kawad untuk pergi ke peringkat kebangsaan di Jengka, Pahang. Dari 2/7-7/7 Julai 2011. Oh lama tak lama lah kan? Aku sebenarnya malas nak gi tapi takpe layan jelah. Hahahaa. Doakan saya selamat pergi dan balik. Salam.