Tuesday, June 7, 2011

Kenapa perempuan suka bergambar dengan mulut muncung?

Salam readers *maaf bagi penggunaan aku

Lek lu lek lu derr. Jangan tidur lagi. Hai korang. fuhh makin ligat nampak korang dalam dunia belog ini. Ada apa pada blog sebenarnya? hii. Aku dapat idea nak tulis entri tjuk nih dari pada Facebook. Sebab Facebook kan banyak gambar. Yang perempuan cun melecun. yang lelaki macho je semua. (kembang kempis perut). jadi aku terfikir nak buat entri pasal ini lah. Biar gadis gadis yang suka memuncung kan mulut bila bergambar baca.

Persoalan sekarang kenapa perempuan suka beraksi begitu bila bergambar? Buktinya tengok artis Malaysia di bawah ini. Adakah bermula dari sini? Oh tidakkk. Aku rasa mula dari pelakon Korea. Bila bergambar diaorg suka memuncung kan mulut.


Apa korang rasa? hahaha. Aku selalu jugak memuncungkan mulut bila bergambar. Aku rasa perasaan aku sama macam korang. Sebab nak gambar jadi comel. Muncungkan mulut boleh menutup keburukan gambar bila kita senyum cara kambing. Like this..


yelaaa ada setengah orang senyum macam nih nampak buruk. So sebab tuh dia senyum cara muncungmuncung. Ahaks~ Lagipun tak salah kita nak senyum muncung2 macam tuh as long as she is photogenic. Aku buat senyum muncung pun kerana aku rasa nak berlambak gambar aku hampir 99% gambar aku di penuhi dengan senyum senyum kambing. Ohh buruk nya aku bla tengok balik. Nak nak termuntah dengan sopan sekali.

Kalau kau add Facebook aku mesti kau dok belek belek tilik tilik gambar aku. kan. Haha satu persamaan jeh dalam gambar tuh aku senyum kambing. Macam tak photogenic ar en? Tak best ar semua gmbr macam tuh. Orang tengok pun bosan derr. Macam orang tuh senyum semua sama tapi cover nak mati. (gelak besar dalam bilik)..

Bibir muncung terjadi sebab dia tahu dia susah nak lawa secara LIVE. (jahat mulut kau Ainaa). Jadi dengn cara terbaiknya kau mesti dan terpaksa mencomelkan diri kau dengan memuncungkan mulut kau. Dan upload dalam Facebook *itu perkara biasa. Fuhh! Panas. (konon konon ar en) .Tak sabar sabar nak letak Default Picture. Atau budak budak sekolah panggil DP. Kesian satu hari ada orang cakap 'Aik, dp dah lain ar. lawa ar'. Aku macam blur. Aku yang dengan muka tebal 10 inci tanya 'DP tuh apa?' Dia gelak. Okay fne. IQ kau lagi tiggi kan?. Hah. jadi bila dah lepas upload. Yes lawa lah gambar aku (puji diri sendiri.. itu lah korang). Perghh! tagged dekat 100 orang. Comment jadi banyak ar en. Sampai 10 pages. Hahaha melampau hang Ainaa.

Gerenti aku cakap 100% ada perempuan yang tak berapa hot dari kau en menyampah dan jeles dengan gambar kau. Yes baby! Dah, jangan plak kau letak gambar mulut herot sana sini. Hahaha serious jadi bahan ketawa dekat sekolah bila dah upload dekat Facebook.

Jangan lelaki buat aksi sebegini sudah? Nak pitam aku. Hampir pitam doeh -____- Hampir jeh, belum pitam lagi. nanti pitam ku contact kau. Jangan perasan kay nak posing macam tuh, kau tuh bibir dah hitam. Sepatutnya sorok2 lah bibir hitam tuh dengan cara senyum bibir ke dalam (bayangkan..) Macam mana lah erk? LOL. Ada soalan mak cik makcik and oll the pak cik? Ek ele.. kau lelki cakap je dengn mulut perempuan ambil gmbr mulut muncung tak comel lah bajet hot lah, padehal dalam hati.. fuhh.. berbunga bunga penuh taman derr. Suka cakap suka. Like terus gambar dia. Ahaks~ (melebih lah pulak kau kan..)

LIKE THIS ENTRI? LIKE LIKE.. (angguk angguk)

2 comments:

  1. haha...tahu xpe...
    laki slalu komen 'pekejadah muncung2 mulut'
    tapi dier yg like 1st skali
    haha
    ^_^

    ReplyDelete