Saturday, June 11, 2011

Piala FA '11

Salam readers..

Hmm nak buat macam mana walaupun masa dah nak habes masa Kelantan dah gol (1). Tapi rezeki Dia nak bagi dekat Terengganu. Hah.. Tamat sudah. Terimalah hakikat. Kesian gila tengok Daudsu. Aku rasa dia lah orang yang paling kecewa sekali. Yang paling fed up Khairul Fahmi. Yang paling cool Shahrul Idlan, betul kan?Huh.. nak nanges aku derr tengok dorang muka semua kecewa kecewa belaka, Sobsob~ Kesian gile gile gileeeeeee. Yela mana tak nya, masa nak habes (kira Kelantan dah nak menag lah ni konon2 en,) tiba tiba Terengganu masuk gol? Ohh tidak. Lagipun Kelantan suka lengah lengah kan masa bila dah dapat gol. Apa apa pun. Aku sokong Kelantan (TRW). Sebab? Bukan sebab selalu memang haha. Sebab abah aku orang Kelantan, jadi kami satu family sokong Kelantan walupun kalah ke.. menang ke.. (menang lagi lah makin sokong hehe).


Lah dah kawin rupanya dia ni^^ hmm boleh laaah.

Apa apa pun tahniah buat pasukan Terengganu. Beteh terengganu beteh!