Sunday, July 31, 2011

Aku turut sedih T_T

Salam. (baca dengan tenang huhu)

Pagi tadi online je terus tab dan taip link jejariruncing.blogspot.com. Hm yelah dah lama tak baca entri kak Elia kan. Baca baca. Okay bukak benda lain pulak. Taip taip pulak. Terjumpa al kisah tentang Khairul Fahmi dan Elia CLICK SINI!. Gosh apahal pulak ni abang kakak? Apa hal pulak Fahmi ni. Hehe aku plak yang semak gile giledengan dorang. Hahaha. Tengah je baca.. Abah balik.

"Angah, dah baca paper metro hari ni? Fahmi putus tunang dah.."

"Haaaa? Ye errr??????" (terus typing berita online)

Gila tak percaya aku. Statement apakah ini? Haish.. Baru aku persan.. Aku pun bukak balik belog Kak Elia. Oh kay patut lah ada tulis entri sayu + sedih (doa) pada 20 Julai 2011. Perasan tak? Before Fahmi pergi perlawanan M'sia vs Singapore (21 Julai 2011). Hubungan Fahmi dan Elia retak sebelum perlawanan M'sia vs Singapore. Lastly putus.. Apahal aku yang sedih ni. Yelah seriously aku sokong hubungan mereka berdua nyiaahahaaha. Poyos.

Bila fikirkan balik sayang je. Macam mana dengan belog kak Elia Short & Sweet? Hehehehe. 80% ceritera tentang Fahmi T_T