Saturday, July 9, 2011

Dua Julai Duaribusebelas

.:::. Dia text aku 2 jam lepas aku text dia suruh 'call me back'.


"sorry sayang, tadi study tak perasan ada msg, tidur dah erk. nite sweet dream."



Salam readers,

Huh, terasa rindu pula hati ini dekat dia. Okay 2 Julai 2011 aku dengan yang lain bertolak ke Jengka, Pahang (kem integrasi kapa peringkat kebangsaan 2011). Dalam masa yang sama tarikh ini juga adalah tarikh keramat bagi 2 orang kawan aku. Cewah tarikh keramat katanya. Sebab hari lahir diaorang. Okay u Olls boleh lah berseronok kan. Walaupun diaorang tak dapat nak celebrated dengan family or kawan kawan tercinta dekat Kuala Lumpur, tapi still ada orang yang menghargai dia. Ada orang celebrated birthday diaorang dekat kem. Bukan 'ada orang' tuh means sorang je yang buat surprised dekat dia. Tapi semua staf buat surprise dekat dia. Menangis tk berlagu kau. Apa apa pun, Happy Belated Birthday to Fadzil a.k.a Iwan and Eyraa. Nak dengar lagi cerita semasa aku di Pahang? Hahaha. Tungggguuuuu~ Calobetey.