Sunday, July 10, 2011

Kem Integrasi KAPA Peringkat Kebangsaan 2011, Jengka Pahang

2 - 7 Julai 2011

Hari pertama saya di Jengka/di Jpam



tengok muka putih berseri seri je semua xD
lagi lagi yang tunduk tuh, malu nak tunjuk keputihan di muka sendiri. Ahaks~


Lelaki dari sekolah Padang Tembak kebanyakannya, Alam Shah Science School dan Petaling.
Perempuan majoriti dari Ert Setapak, 6 orang dari Padang Tembak, Yang lain dari Sentul Utama dengan Petaling kot?


Mula mula kiteorang dihantar ke Jpam. Lepastuh baru naik bas. Bas persiaran. Cewah. Yang baju white & black tuh baju wpkl. So kiteorang kene tukar dari pkaia baju warna oren tukar baju warna grey untuk perempuan and white untuk lelaki.



Kalau dah excited punya pasal nak pergi kem macam nih lah gayanya. Barang bawak tak boleh banyak lagi.


Dalam pukul 2 kiteorang sampai. Pergi tapak khemah, bersihkan dulu. Baru boleh pasang khemah. Begini lah kedudukan khemah kami. Yang depan nih bukan khemah saya. Khemah saya depan sana tuh. Tengok bersih dan kemas eh? Hahahampeh -.-' Lastly bersepah jugak walaupun dah dekat 10 kali kemas.

Hari kedua


Seronok betol we oOolls bergambar ye. Tak pasti ini sebelum kawad or selepas. Sebelum kot sebab muka semua happy and confidence je hehehe.


Ini lepas kemaskan diri. Kemas sangat ke? :D


Dup dap dup dap.. Aku dengar je ape pengadil cakap dekat Husna (KP).
'nama siapa?'.. Husna bagi tahu nama. Dia tanya lagi. Kenapa pakai nama Aishah?
OHMAIGOD.



gambar nih sebelum lawan kawad. Tapi selepas kawad kawalan. Huh? Tak faham. Iye kan je lah. Penat sangat air sampai tak lepas dari tangan.


Minum air teh dalam nih je. Sedap~


Makan ikan masin dengan nasi dengan sup ayam. Tapi masa nih sup ayamnya takde lagi sebab tak masak lagi.


lepas je habes xtvt nih. Kiteorang kene sapu arang dekat muka. Shit..



Sempat lagi bergambar dalam tengah tengah orang dok sibuk sibuk berkemas. Curi tulang namanya nih.


Tengah nak menjamu selera.


Tengok tu tengok tu.. muka sape paling berkilat. Huhu.


Shes Dayang. Dayang kebuluran ye?


Masak atas ni. SEmua segala habuk+taik anjing babi semua masuk dalam makanan hehehe. Dats y jadi sedap kot xD




Ini semua budak budak boleh sembahyang. Tapi tak tahu lah sembahyang ke tak. Dah pakai make up bagai. Tudung semua. Mals nak bukak. Hmm. Lu fikir lah sendiri~


Dekat toilet pun jadi kan kalau dah photogenic sangat? Hahahah


Edit sikit sebab pada awalnya saya tengok gambar ni. Euuuwwww? Oily giler muka aku. Tambahtambah hitma pulk tuh. Arggghhh!

Okay itu sahaje. Saya undur diri dulu ye. Hmm petang karang aku dengan family aku bertolak ke Melaka. Nak pergi tempat kakak aku dekat UiTm Lendu Alor Gajah. Hahahahhaaaa.. Siap sedia lah. Buku tak baca lagi. Bajet bajet pandai je tak nak baca buku ^^ Bukan tak nak, tapi tak de mood dan malas tuh ada lah sikit hehehe..