Sunday, July 17, 2011

Masalah sekecil zarah hehe.

Salam 1 Malaysia,



Hah masalah telah melanda diriku. Takde lah masalah besaw gegile en. Masalah sekecil zarah je. Tak masuk SPM langsung. Lawak?! Lawak?! Aku tengah dalam dilemma. Yang mana satu aku nak pilih?

  • Baru je kenal. Dia baik gila tapi dia tak dapat bagi yang terbaik untuk saya. Dia tak pernah ucap kata kata cinta atau sayang dan tak pernah ucap nak berpacaran sama gua tapi dia anggap gua gf dia hihih~ 
  • Dia dah tunggu aku dekat 1 tahun tpi aku macam nak tak nak layan dia. Ambil tahu jugak pasal aku. Setiap kali aku balik rumah dia call aku. Lama pulak tuh. Tapi aku tak pernah nak layan dia sangat..

Mana satu patut aku pilih? Dua dua nih mestilah aku sayang. Kalau ada sorang aku tak sayang dah tentu2 lah aku tak wujud kan entri begini~