Saturday, July 16, 2011

Puas gegile!

Salam readers yang tengah baca. Aik? Hahahaha.



Mesti semua puas hati gegile walaupun Malaysia tewas di tangan Liverpool. Wah. Mesti harus wajib puas sebab.. Siapa sangka Malaysia boleh menjaringkan 3 gol pada saat saat terakhir perlawanan. Dan boleh mengejar Liverpool dengan 4 jaringan gol. Gulp! Terbukti Malaysia hebat lagi lagi abang saya Safee Sali. Boleh muntah dengan sopan ye kawan kawan. Tak sangka kan. Yelaa selalunya kalau lawan dengan Liverpool, Chelsea, MU mesti jaringan dia cuma 1 atau tak de jaringan. Langsung~ Saya yang balik2 je tadi terus bukak bola siaran lagsung dari Bukit Jalil. Jengjeng.. Yang terel2 atau femes2 mana ye. Takde. Okay yang ada khairul fahmi je. Kihkihkih~ Lastly, Amirul Hadi dengan Safee Sali masuk. Yessss! My beloved brother. Hahaha. Terus semua penyokong termasuk saya yang tak berapa nak femes ni senyum dan makin segar dan semangat nak tengok. Wohoooo!

Apa apa pun. Saya bangga jadi rakyat Malaysia. Cewaah. Tahniah untuk Pemain Bola Sepak Malaysia! Chaw Chin Chaw~