Monday, August 29, 2011

Before Raya

Salam ukhuwah daripada saya Nurul Ainaa Binti Che Anuar *nama original punya aku bagi

gambar hiasan
Sebelum raya baik aku cerita segalanya yang aku rasa aku nak cerita nantiu esok esok dah raya nak cerita pasal raya lah. Pasal kuih raya dah lemau lah. Pasal rendang dah basi lah. Macam macam lah en time tu cerita ada. Okay

Pertama sekali aku bersyukur tak terhingga kerana di berikan olehNya ramai kenalan baru. Dan semuanya alhamdulillah okay okay. Terasa terharu gila macam tak percaya kenapa ramai yang tiba tiba NAK BERKENALAN dengan aku. Aku tak kesah ,aku layan jeeerrrr.

Dan alhamdulillah juga sebab aku dah diberitahu oleh-Nya bahawa ramai orang ingat aku. Buktinya jumlah text yang berlimpah ruah tak henti henti nak hantar ucapan raya dekat aku pada malam ini. Sungguh terharu^^ dan sungguh penat nak baca. Al maklumlah lepas satu masuk.. baca, ada lagi masuk baca. Jangan risau aku hargai text korang. Tak delete kecuali hal hal tertentu dan terpaksa! Jangan marah bulan Syawal akan tiba tak lama lagi. Hihhik.

Malam ni memang blank gilerrr tak de benda nak cakap sebab excited gila. Ada sorang mamat nih kawan abang sedara aku (aku fikir dah kerja lah kan rupanya masih sekolah form 5 tuuu phewwwit!). So kami bertukar-tukar lah nombor telefon. Tak text lagi malam karang dia text aku lah tuh. Tapi dia dah call *auuuw!

Apa apa pun aku masih belum kenal dia lebih dalam. Tunggu lah ye cerita seterusnya dan episod seterusnya. Tunggu dan lihat! Apa hasilnyaaa hehe. Baik atau baik sebaliknya? Tapi mengikut psikologi mengatakan dia seorang yang baik. Nyiahahahaha. Sudah sudah. Nak tidoq esok nak pergi sembahyang raya. Wohoooaaa! Besttttt kBai semua silent readers LOL-AINAA