Friday, August 5, 2011

Hadiah untuk yang dah lapan bulan..

Sudah lapan bulan menunggu? Hee..

Okay hari ini kita cerita pasal hadiah je. Jangan tiba tiba plak terpesong nak cerita pasal bulan Ramadan lah bulan Syawal lah, solat Tarawih bagai. Boleh? Amboi mentang mentang sekarang bulan lapan. Apa boleh buat Ainaa. Uwerkks. Memang sengaja mak ngah u OllsSs ni nak hupdate pasal hadiah masa bulan lapan he.. Supaya korang semua sedar tentang realiti diri. Aik? Apekehel lah budak sorang ni tiba tiab nak cakap 'realiti diri'. Hmm okay. Hadiah!

Pernah tak korang fikir nak bagi hadiah dekat seseorang tak kira lah kawan baik kawan jahat kawan sepermainan kawan lelaki atau apa apa yang sewaktu dengannya kan. Pernah pernah? Tak kisah lah atas sebab apa. Selalunya waktu waktu macam ni lah tangan dok gatal nak bagi hadiah. Hahaha tahu tahap ke'sanggup'an korang nak kumpul duet sampai makan 'HOT CUP MAGGI' je selama setengah bulan demi nak kumpul duit nak beli yang 'grand2' untuk kawan tercinta.

Kalau yang untuk bercinta terus miang nak kahwin tu. Silap hari bulan tarikh isteri lahir pun dah lupa bila dah berumah tangga. Thee hee wahai kaum Adam yang di sanjungi jangan marah ye.. Ada yang gilak baik punyeeeeee tak tahu atas sebab apa dia bagi hadiah dalam setahun dekat 14++ kali bagi hadiah xD

Jadi bulan ini ialah bulan lapan. Memang tahu ape niat sebenar kau cakap macam ni..
Nak bagi tahu bulan lapan memang kebaboom ramai manusia yang aku kenal sambut hari jadi nya. Sama ada dengan keluarga dengan kawan lelaki atau dengan ROOMATES. Bercakap pasal hadiah ni. Rasa rasa apa hadiah yang perempuan suka? Lagi pun.. Aku tengah pilih2 nak bagi apa untuk birthday girl bulan ini sahaja yang rapat dengan aku sahajaaaaaa! 'UNTUNGLAHHHHH BULAN INI SAHAJAAAAA' (orang jealous berusaha nak sound comel)- Hanis Zalikha ayat

Wanita Melayu Terakhir suka hadiah : dotdotdot...

1. Bunga

2. Coklat

3. Teddy Bear

4. Handbag

5. Perfume

6. Surprise Party (Wohoooaaaa!! paling kadang kadang syioOOok)

7. Aksesori

8. Kasut

9. Kreativiti

10. Barang kegemaran 'wanita melayu terakhir'

P/S : Saya suka kasut. Ehem ehem. Ada sesape nak bagi saya kasut tak untuk hari lahhir saya pada tahun ini pada bulan ______ ini? Nyiahahaha. So birthday girl yang dah kena kebaboOOom malam tadi dekat dorm.. bakal birthday girl yang ada dekat Londun (Lendu) sekarang dan tak lupa jugak bakal birthday boy yang sama sam lahir dengan saya nak hadiah apa? Credit to Kakak Saya + Kak Yaya + Bubu a.k.a Boboy

Cerita pasal hadiah sahaja jadi ada gmbar hadiah sahaja, gambar korang takde. Heeee.

1 comment: