Monday, August 29, 2011

Tengah Bosan

Jom saya bawa u olls kenal dengan dia. Tak payah lah kenal sangat nanti saya marah kang. Ehehehe. *poyos nya kau.

Okay tuan punya gambar boleh gosok gosok mata tanda terkejut bila tengok gambar anda di curi!!


Muhammad Zuhairi Bin Mahadzir. Yup zuhairi. Macam pelik juga kan tiba tiba nak tulis pasal mamayt sorang nih. Aku kenal Zu sejak di Tingkatan 2. Kankankan. Dia budak baru masa tuh sebab tuh kenal masa form 2 (satu kelas) hmm sampai masuk kelas pun hampir semua girl nak usha 'budak baru' nih. Aku pun tanpa buang masa bisik bisik dekat Ieka Roslan. BOLEH TAHAN JUGAK BUDAK BARU TUH. Masa ni masya Allah ya ampuuun malu tak terkira hang zuhairi. Muka aku pun kau ..ade lah sekali sekala nak pandang. Ahaks!~ Thanks you :D

Dah lama lama tuh, okay dia tak malu. Boleh sembang dengan kite orang. Dah mula berjinak jinak dengan pelajar perempuan termasuk aku dalam kelas tuh. Cewaaah. Sembang2, nama sekolah lama dia SMK Putatan, Sabah! Yes aku ingat tuuuu. So geng aku gelar dia 'putatan' bila nak bergossip sebab tak nak orang tahu atau kalau ada orang dengar pun dia tak tahu siapa putatan itu. Dah selalu bergossip2, hahaha diaorang suka sukakan aku dengan dia. (dalam diam) tapi masa nih aku bebudak boleh laah suka lah jugak dengan putatan nih.

Paling tak lupa dia pelat 'S'. So dia sebut perkataan yang ada huruf 'S' mesti macam sebut huruf 'tha'. Lidah ala ala terkeluar sikit ar. *jangan marah. Hahah sejak kiteorang tahu dia pelat 'S', kiteorang pun cakap macam dia buat buat pelat 'S' (gurau2 manja apa salahnya). Tapi dia biasa saje kalau marah pun marah tipu tipu sebab dia faham kiteorang dia tahu kiteorang cuma nak bergurau terutama aku yang comel ini. Al maklumlah salam perkenalan memang macam tuh, bergaduh lah, saling benci membenci lah. Kankankan!

Masuk saje tahun baru 2010. Kiteorang dah besar sikit, dah form 3. Huh okay PMR. Dia pun dah kelas lain, boleh di katakan kelas pandai sikit dari akulah. Malu tak malu tak? ^^ Aku yang bagitahu dia dia dapat kelas tuh nd aku cakap dekat dia jangan lupa aku tawwwwwtawtaww bila dah lain kelas. Dia pun okay saje. Sejak masuk form 3 kiteorang dah tak sembang macam dolu dolu lagi.. Setakat tegur bagi salam sesama sendiri tuh je. Al maklumlah time ni dah ada gf, satu kelas plak tuh. Kihkihkih~Tapi dia baik hahaha dia tak lupa aku. Time raya dia jemput aku datang rumah dia ada open house (last minute). Memang aku datang lah kan! Ahaaahaha. Dah dapat keputusan pmr dia tak tanya aku, aku pun tak tanya dia sebab aku tahu dia dapat berapa, nampak lah Zu menangis masa atas pentas hehehe.. Tak lama dapat tahu dia sekolah sains alam shah. Wowww, congrats!

Walaupun kami dah lain sekolah, amek kau langsung payah nak bertembung! Dulu selalu bertembung masing masing bermacam macam muka, tengok sekarang? Huahuhua. Okay nak nanges. Kami tetap contact, sometimes dekat phone sometimes dekat Fb je. See dari form 2 sampai sekarang tak pernah bergaduh atau terputus hubungan kankankan hebat tak kami? Hiii.. perasaaaan.

Macam tak percaya plak malam tadi aku dengan dia chatting kebetulan birthday aku kan. Dia terlewat wish. Tengah sembang sembang dia tanya..






MAAF SENSOOOORRRR!!


Aku pun terfikir. Bagi hadiah? Adakah aku nih istimewa untuk kau? Hahaha. Abaikanabaikan. Macam terkejut + terharu juga ada orang lelaki nak bagi chocolate. Susah tuh lelaki nak bagi chocolate. Macma tahu je dia yang chocolate favourite aku ;') (eleh dan dan je) Betol lah. Ngehehehee. Sejak daripada itu, aku asyik senyum sorang sorang depan lappy or bila text dia masuk kat phone. Nd mula mula pelik sekarang tak pelik lah bila dia panggil 'ai, you'.. 'saya,ainaa'. Kalau dulu kasar ya amat. Cakap ber-kau ber-aku hmm!! "Dasar perempuan tak sedar diri!" Zu bermonolog. Kukuikui~

Nak tahu?

Malam tadi i mimpi dia. Memang serious pelik gila babbbbbbbbb. Tapi seronok juga mimpi dia lagi lagi dah lama tak jumpa memang feel habes. Hahaha tipu je kaaaauuu!





Bangun je pagi tadi tiba tiba nak try text dia, hantar ucapan ke pantun raya ntah lah. Lawak gila ayat dia bila bdi baca balik. Malu bila di reply sebegitu. Heee. K ar anyway take good care dekat Langkawi sana^^