Saturday, September 17, 2011

Aku Kentut

Salam awoookk!

Gambar hiasan semata mata


Hari ni saya dengan berpakaian baju kurung seperti gambar di atas. Comel jugak aku. Yex, boleh muntah dengan sopannya. Okay hari ini tersangat lah penat. Macam balas dendam je. Al maklumlah duduk asrama tak dapat buat apa apa. Bila dah balik, amek kau! Hatuihhh.

Jadi aku bertolak dari rumah untuk pergi beraya ke merata rata rumah seperti rumah Cikgu Norehan a.k.a Cik Rehan (panggilan aku dekat rumah) ialah pada pukul 11:20 pagi. Makan nasi dagang, dalam sejam kemudian Zu sampai (macam excited aku. tiba tiba jadi malu, apesal aku tak tahu lah derr). Okay Zu bawak camera boleh amek gambar aku. Tapi betul kan tekaan aku? Kihkihkih seronok~ Setelah 3 jam 30 minit berlepak lepak dekat rumah cikgu, gara gara Syikin nak tunggu Noh Anan alasan lama tak jumpa kami (aku dan Syikin) pun bertolak ke Wangsa Walk nak pergi tengok wayang weh. Semalam dah tengok, hari ni pun tengok jugak itulah namanya balas dendam! Hehehe.. ..

Aku terpaksa memilih untuk menonton movie 'Apollo 18' (pg13) oleh kerana cerita lain waktu nya sudah melebihi had yang ditetapkan. Aik?! Okay faham. Pada awalnya aku nak tengok cerita 'Raya tak jadi' tapi dah terlepas. Aku sampai pukul 3. Start pukul 3:20. Msa tuh tengok dekat tv showtimes perkataan yang keluar dekat 3:20 cerita Raya Tak Jadi dah bertukar kepada Few pada awalnya. Selepas 5 minit yang berlalu perkataan Few bertukar Full. Ahh shit! Aku bermonolog hahaha. Terpaksa amek Apollo 18 jam 3:45petang. Cerita macam bodooooooooh. 

Kami pun berjalan sementara nak tunggu cerita mula. Pergilah MPH. Dengan bangganya berjalan masuk ke dalam MPH sambil makan buah mangga hahaha tiba tiba 'Kak, maaf. Makanan tak boleh bawak masuk' (takpe aku dah terbiasa dengan panggilan akak atau kak atau cik mahupun miss.) Ye ke??!Aku senyum lalu keluar hmmm aku bermonolog lagi macam aku kenal mamat muka kering ni. Okay Saniy Reza. Sembang sembang lama jugak dalam 10 minit emmm Saniy tanya aku tadi ernie datang rumah cikgu norehan tak? Okay kenapa kau tanya dia? Syioookk dekat Ernie ehhh? Huyyoooo. Permulaan tuh. Nampak tak jalan cerita dia. Hehehe.

Okay lepas tuh nak dengar lagi tak cerita gebang aku? Kahkahkah~ Lepastuh aku pun masuk baca buku agama. Dapat lah sedikit ilmu walaupun buku tuh aku tak beli sebab duit tak banyak yee bukan takde duit. Amboooi jaga sikit mulut hang tuh. Aku lepuk sat gi sekoq sekoq! Ohhh dah pukul 3:40 begitu cepat masa berjalan. Cemburu eh masa? Hehe. Otw to wayang.. terserempak dengan budak sekolah aku yang sekarang. Repeat again.. sekolah sekarang.. Aku dengan bangga tanpa segan silu buat muka sombong dan tak kenal. Haattuih.

Okay cerita apa aku tengok nih? Aku sampai tertidur hahahaha nak habaq pi noh. Cerita dia sangat orang tua. Ntah cerita apa ntah tapi ada lah ilmu sikit dapat. Ilmu sains. Maybe ini cerita benar berlaku dekat bulan. Hmm tak senonohnya aku sampai tertidur mengantuk gila laaaah. Siap mimpi tak tipu xD

Balik mama amek jalan jammed! Malam pulak mama ajak pergi open house. Ada dua buah rumah. Mak aih. Tak pecah perut aku. Tak pecah cuma terkentut masa tengah in call dengan Atikah Tamrin,roomates. Nasib baik weh masa tuh aku keluar dan di tempat yang sunyi. Kalau ada orang dengar alah halal je! Tak tahan kot aku sakit perut sebab banyak makanan jer. (gelaksorang2time nak tulis nih)