Friday, September 16, 2011

Buletin Utama TV3

Salam *pagi pagi dah ada mood nak tulis belog. Hmm ini pun sebab korang jugak yang support aku dari belakang.

Korang mesti ada yang tengah kelaparan, tak basuh muka, air basi dekat dalam mulut, air liur basi dekat keliling mulut lagi. Siapa setuju angkat keyboard! Yes. Ada jugak tuh *winkwink. Okay pagi ini tiba tiba teringat dekat sekolah aku syurga aku. Kenapa? Ada apa? (mesti sekolah kau masuk tv kan. Kecoh betol) Yes betul tapi sebelum aku gelojoh nak bagitahu korang. Lebih baik aku dahulukan atau ucapkan yang cerita pagi in dulu. Hari ni 16 September 2011 adalah Hari Malaysia di mana Malaysia telah wujud pada tarikh ini *wahwah dengan yakinnnya der. Jadi harap kita beramai ramai pergi menonton secara live di tv SEKARANG YE atau betul betul real pergi Dataran Merdeka. Kankankan? Anggukangguk..

Okay aku nak bagi tahu atau mengwar-warkan tentang naik taraf sekolah vokasional kepada Kolej Vokasional. Sekolah aku terpilih untuk menjadi pelapis pada tahun hadapan (SMV ERT Setapak). Jadi malam ini pada jam 8-9 malam u oOols tengok lah ye dekat Buletin Utama. Tunggu lah sampai pukul 9 malam kalau nak tengok lah? Kalau tak de ermmmm hahaha aku lari dulu. Kalau ada okay boleh tengok muka aku kihkih jahat^^

Paper Metro, Kosmo, India, Cina, Korea (20&21/9/2011)
Malaysia Hari Ini pada jam 7:30 pagi tak ingat tarikh bila.