Thursday, September 15, 2011

Entri perasaan gembira

Salam semua. Semua sihat jadi aku tak payah tanya lagi *Masuk malam ni dah 17 Syawal bersamaan 17 hari. Horay boleh sorak dengan gedik okay macam kawan saya -.-' Malam ini singguh riang sebab aku diberi kezzutan elektrik dengan satu panggilan hangus oleh kawan aku yang dah lama beraya dekat Indonesia. Atikah Tamrin. Ohmyy mici mici you co much (gaya gedik). Terkejut jugak bila Lysa Syuhada cakap

"Eh ini num akak Eyka?" Wah aku dengan rasa bangga tekan butang hijau!

Ahh. Terasa seronok di hati pula sebab sudah sekian lamanya engkau tak contact aku atas sebab kesibukan dengan peperiksaan percubaan SPM akhirnya kau dah diberi petunjuk dan hidayah olehNya dan kembali ke pangkal jalan untuk bersms kembali kepada ku. Yes! Senyum tak sudah ni weh.

Blablablaaaa.. ..

Hmm malam ni takde benda nak cakap macam nurulcakapcakap tuh. Siapa yang tak sabar nak keluar esok pergi dataran memang dia dot dot. Hehe jahat kan aku nak hasut orang? Okay okay apa apa pun jaga diri jaga beg tangan jaga boyfriends, aish dah tersilap kata. Sorry olls.

Okay aku tahu pasti ramai dah rancang ESOK AKU NAK PERGI SITU SITI SANA SINI kankankan. Yes aku pun sama dan tak sabar sabar nak jumpa dengan kawan lama weh. Semua dok sibuk nak buat open house. Rumah aku bile lagi? Emmm 2 tahun lepas kihkihkih.

Okay dah boleh cerita, esok aku dijemput oleh 2 manusia yang berguna lah jugak *winkwink ke rumah mereka pada jam selepas solat Jumaat. Wah seronok kan bila ada orang menjemput kita. Terasa diri begitu berharga di mata korang yewwwwww. So bila dah dapat tahu ada sikit xtvt esok aku pun plan blablablaaaa (ayat Hanis). ADOI NAK PAKAI BAJU APA? KURUNG ATAU JEANS? KASUT? kusut kan? Hee.

Sampaikan Anis call aku cewah. Macam busy gila je mengalahkan doktor yang bekerja 24hrs. Hehehe. Akhirnya selesai jugak perbincangan kami melalui telefon rumah (terima kasih lah Anis sebab dah call aku) semua. Okay so dengan rasa senang hati aku masuk bilik tengok sekeliling dan dok ngadap lappy yang sebesar alam ni sambil tangan memicit micit butang di telefon :O