Sunday, September 4, 2011

Merah Jambu nd Greenlicious

Hai semua. Nampak tak? Nampak tak jalan cerita dia? Hehe. Sudah sekian tak lama sangat belog aku suram gila *baru aku tahu. Warna hitam gelap sunyi.. Macam melambangkan diri aku sebenar plak dah bila difikirkan balik. So aku tanpa membuang masa aku terus edit tukar jadi warna merah jambu + hijaulicious. 

Kebetulan warna kegemaran aku merah jambu dan hijaulicious. Warna kegemaran dia plak hijaulicious, Ahh gabungkan ar ape tunggu lama lama, ye dok? Nd sebenarnya tak siap lagi, tergendala sedikit sebab aku kena kemas barang nak balik hostel mek oii. Walaweh.

Takpe, dalam 2-3 minggu lagi ringan lah tu belog aku ye. Selamat cuci cuci mata. (kena cepat! Nak pergi jumpa someone nak ambil chocolate. Cepat cepat!)

p/s : Apa perkara paling tak suka/benci/shit dalam hidup kau?
Jawapan saya : Balik hostel! Damn!