Friday, September 30, 2011

A wedding yang sangat mewah di Malaysia!

Salam semua. Okay kiteorang yang pergi kelas tadi berapa helai sahaj yang datang. Aku, Asma, Nura, Syafiqah, Khai, Aziemah and Husna. Okay semua tujuh orang ahaks~. Aku saje jadi penyemak dekat kelas gara gara malas nak masuk surau. (kantoi dah). Lagipun aku nak siapkan modul aku, sikit lagi.

Okay dah tak tahu nak buat apa tengok tengok usha usha laptop cikgu aku. Hahaha taktik je nih. Lepastuh dia tunjuk dekat kiteorang Wowwwww melethopppp. A wedding of Fairytales. Anak tauke yang kereta Naza Kia tuh kahwin. U oOollsSs dah tengok ke??!! Jom tengok kepada yang belum tengok!



Selepas tengok video ini. Apa pandangan/pendapat anda?. Hehehe. Syiooooook! Tiba tiba cikgu cakap.

"Ceh, Ainaa malu malu plak. Sabar Ainaa" (okay sangat tak faham sbnrnya haha)