Wednesday, October 26, 2011

Amalan Mulia

Salam peepers/silent readers

Untuk pengetahuan kalian semua. Since hari Isnin malam sampai lah saat ini, segala benda yang aku hupdate sama ada melalui Twitter/Facebook/Myspace/Blog sebenarnya aku berada di kawasan zon Utara taw iaitu di Negeri Ipoh *yeke Utara? Yelah, mana tahu ada segelintir manusia yang aku pernah bagitahu aku nak pergi rumah cousin aku dekat Ipoh tiba-tiba berasa hairan dan berasa dirinya tertipu sebab kata aku nak pergi rumah cousin siap boleh bertake care-take care lagi (cara macam tak jumpa seminggu dah) tapi kenapa lah boleh update Twitter segala. (Happah kau fikir rumah cousin aku di pelusuk bawah tanah di kawasan pedalaman sana??!!)

Okay tujuan aku ke mari ..berhajat nak buang hajat, tak lawaknya. Berhajat nak tolong dan buat amalan mulia sempena nanti 3minggu akan datang kakak sedara nak kahwin, kahwin laaaaagiiii. Cuma persiapan sahaja, disebabkan persiapan bakal pengantin perempuan pun jadi eksaited gegila nak try baju akad nikah. Aku pun tolong lah buat amalan mulia dan tambah pahala malam ni dengan membuang bentuk-bentuk 'love' di kotak kertas nak isi telur. Halamak! Gambar takde, kalau ade dah boleh tunjuk. Sebenarnya dah ambek, tapi aku terlupa nak bawak wayar USB untuk camera aku nih. Jadi alamatnya kirim salam jelah orang sebelah kau.. Tak perlu rasanya

Tambah lagi eksaited sebab my pengantin perempuan sedang mencari cari pengapit untuk dia means untuk pengantin perempuan. Aku bermonolog mintak mintak aku.. Tiba-tiba doa aku termakbul olehNya. Pengantin perempuan kata ingat nak bagi kakak aku, tapi mesti muka kakak aku hitam dia baru balik dari kem Palapes.. (gila gangster..lepas nih mesti tahu dia nak tendang aku jeh) jadi sempat ke mukanya nak putih balik? Nehi nehi.. mesti bagi dekat aku. Katanya lagi pengapit lelaki cousin kepada pengantin lelaki.. Dia tinggi nak sama dengan aku. Hmm boleh ahhhhh. Conform amek aku! Kihkihkih *gelak sambil memegang perutnya yang kecil itu

Itu sahaja aku nak cerita malam ini. Hmm ada satu persoalan lah. Ada sorang blogger nih. Aku boleh lah cop dia sebagai spammer.. Sebab bila dia comment dekat belog sesiapa yang dia nak comment, comment dia akan masuk dekat Spam dengan sengaja. Sokmo gitu. Persoalan sekarang, mengapa dia tujukan dekat spam? Tak faham. Tahu tak kenapa? Aku tahu tapi.. Takpelah.. Postpone HAhahahaaa mengapa kene gituwwwwwww, sokmo mu. Tak tak kenapa aku sangap nak hupdate belog nih. Sungguh -.-'

3 comments:

  1. hahahaha, nk jadi pengpit rupnya...hihihi

    ReplyDelete
  2. jdi pngapit kahwin awal ler nie, :DDD

    ReplyDelete
  3. lupe nk bawak?ini x blh dimaafkn! ;P

    ReplyDelete