Saturday, October 8, 2011

Nak soalan final exam?

Hamboi cepat komain. Hotak hang aku nak bagi soalan exam. Aku pun tak tahu apa yang keluar. Okay ini antara tajuk karangan Bm yang bakal keluar. Tajuknya bukan sejibik macam gini tapi berkaitan dengan tajuk tajuk di bawah. Mungkin ada setengah cikgu korang tak sempat nak bagitahu atas faktor2 tertentu. So biar aku yang baik hati ini sedekah sikit apa yang masuk. Tajuk yang berkaitan lah tapi tak tahu dia nak apa langkah2 ke.. sebab ke, rasa2 semua boleh je buat dengan ke'kreatif'an otak korang tuh. Kalau aku tak bagi pun or cikgu tak bagi pun aku rasa korang boleh je buat.  Otak korang kan terlebih bernas dan kreatif! Mana mungkin markah karangan korang berada di tahap kritikal, bukan. Aku bagi pun sebab nak suruh uOls bersedia je yolerrr nanti kang tercegat dekat situ.. kau tengok muka aku ,aku tengok muka kau. dan terasa macam hmmm SHARING IS CARING lah konon konon kan, buat apa aku tahu sorang2. Kalau tahu kena semua tahu baru nampak wah hardcore2..

Antaranya ialah :-


Okay ini sahaja, yang lain. Hampeh nak dapat. Aku kena struggle lebih siket untuk yang lain lain. Kalau ada cikgu bagi latihan tuh buat je dalam 100 soalan pasti 1 akan keluar *winkwink